خبرهای داغ:
سردار شادمانی:

ایران اسلامی در اوج اقتدار است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با اشاره به برخورداری ایران از قدرت بازدارندگی فعال در برابر دشمن گفت: ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را ادامه داده و به قله‌های رفیع پیروزی دست می‌یابد و در اوج اقتدار است.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۵۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

ایران اسلامی در اوج اقتدار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی شادمانی در یادواره شهدای فصل تابستان شهر مریانج در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عزت قرار داشته و نقطه امید ملت‌های مسلمان است.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران افزود: دشمن با برخورداری از قدرتمندترین ارتش نظامی دنیا، اقتصاد قدرتمند و درهم تنیده با اقتصاد سایر کشورها و قدرت کم نظیر رسانه و سایبری در طول 40 سال گذشته بارها به ایران ضربه زده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بیان کرد: با این حال ایران اسلامی به برکت تأسی به نهضت سیدالشهدا(ع)، خون شهدا و وجود رهبر فرزانه انقلاب با قدرت در برابر دشمن ایستاده و او را عاجز کرده است.

سردار شادمانی با اشاره به شکست نقشه‌های آمریکا و هم پیمانانش در عراق و سوریه تصریح کرد: آمریکا میلیاردها دلار در عراق هزینه کرد، اما نتوانست کاری از پیش برد و امروز عراق در اختیار شیعیان، ولی‌فقیه و نهضت حسینی است.

وی اعلام کرد: عراق تنها کشوری است که ایران و آمریکا به طور همزمان در آن حضور دارند و پنجه در پنجه یکدیگر انداخته‌ایم و زنبورهای عسل ایران به طور مرتب این غول وحشی را نیش می‌زنند.

شادمانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در ضعیف‌ترین وضعیت قرار دارند، گفت: سیاست‌های آمریکا و رژیم‌های وابسته به او در سوریه هم شکست خورده و از ملت رشید ایران سیلی خورد.

وی با اشاره به برخورداری ایران از قدرت بازدارندگی فعال در برابر دشمن بیان کرد: ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را ادامه داده و به قله‌های رفیع پیروزی دست می‌یابد و افرادی که گرانفروشی، دزدی و خیانت کرده یا در خلاف مسیر نظام حرکت کرده یا متوقف شده‌اند؛ این را بدانند که ایران در اوج اقتدار است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) مطرح کرد: عبور از گردنه‌های سخت به برکت خون شهدا، مردم انقلابی و وجود رهبر شجاع و بصیر حاصل شده که «مسیح‌وار» نظام و انقلاب را به این مرحله از قدرت رسانده است.

وی بیان کرد: باوجود اینکه نظام جمهوری اسلامی به اوج قدرت رسیده، باز هم برخی این را باور نداشته و هنوز نفهمیده‌اند که قدرت آمریکا در برابر اراده ملت بصیر و مقاوم ایران هیچ است.

شادمانی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: امروز اجازه نمی‌دهند که افراد انقلابی اقتصاد را نجات دهند درحالی که همین گروه توانسته‌اند در حوزه صنایع نظامی و دفاعی و دانش و فناوری از استکبار پیشی بگیرند.

وی مطرح کرد: امروز جوانان شجاع و بافضیلتی در کشور وجود دارند که همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس آماده فداکاری هستند و اگر اداره نظام دست آنها بود؛ مشکلی در کشور وجود نداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات