فرماندار بهاباد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی :
محمد مهدی خانی زاده در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بهاباد، هفته دفاع مقدس یادآور دفاع از ارزشها و حاکمیت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۸۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد ، فرماندار بهاباد با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران جزء قدرت های منطقه و فرامنطقه ای است که با هوشیاری نیروهای مسلح از امنیت بالایی برخوردار است و امروز هیچ کشوری از این امنیت برخوردار نیست.
محمد مهدی خانی زاده بهابادی تصریح کرد : در هشت سال دفاع مقدس توانستیم دستاوردهای مهمی به دست بیاوریم به طوری که امروزه صاحب اقتدار، عظمت و قدرت در دنیا هستیم.
وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست. این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.
خانی زاده تصریح کرد : دوران دفاع مقدس به ما آموخت تا بتوانیم با اتکا بر نیروها وتوان داخلی همواره خود را آماده مقابله با هر گونه تهدید و با انتقال تجربیات به نسل های بعدی کشور را از هرگونه خطری مصون نماییم.
وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال جنگ و سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: پیروزی ملت ایران در این جنگ وبا دستان خالی ناشی از اعتقاد ، باور وحدت و رهبری حکیمانه بنیان گذار کبیر انقلاب بود که باعث شد خود اتکایی و اقتدار کشور در عرصه دفاع ملی به گونه ای شکل بگیرد که امروز پیروز صحنه های مختلف بدون نیاز به جنگ نظامی باشیم.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، غیرت و شجاعت رزمندگانی است که با اراده و ایمانی قوی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از همه تعلقات دنیوی خود گذشتند اظهارداشت : هفته دفاع مقدس یادآور دفاع از ارزشها و حاکمیت انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام /د



ارسال نظرات