خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری 200 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۱۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در بهارسرهنگ مهدی هندی‌ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از 200 عنوان برنامه با موضوعات فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و آموزشی و... در شهرستان بهار بر گزار می‌شود.

وی افزود: از برنامه‌های شاخص این هفته می‌توان به اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی به میزبانی سپاه ناحیه بهار و تجلیل از بسیجیان نخبه و برتر اشاره کرد.

 فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: افتتاح کلینیک جامع سلامت خانواده، برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوتان ایثار و شهادت و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار و سرکشی از خانوداه‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های محوری این هفته است.

وی از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته را برگزاری یادواره شهدا ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و روایتگری از دفاع مقدس در سطح مدارس و حضور  منظم و حداکثری بسیجیان گردان‌ها و کارکنان سپاه ناحیه بهار در نماز جمعه برشمرد.

هندی‌ورکانه در پایان ابراز داشت: این برنامه‌ها با هدف تقویت روحیه ایثار، کمک به قشر ضعیف و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن انجام می‌گیرد و بسیج و سپاه تا آخرین لحظه از هیچ خدمتی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات