خبرهای داغ:
با حضور سردار سلیمانی؛

چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «همدانی» در همدان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» 15 مهر ماه با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۸۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «همدانی» در همدان برگزار می‌شودسرهنگ علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سالگرد سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در همدان با حضور مسئولین کشوری و لشگری، مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مردم شهیدپرور همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» روز دوشنبه 15 مهر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخنران این برنامه گفت: سخنران این مراسم سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران خواهد بود.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ابراز داشت: شهدای مدافع حرم، راه شهیدان دفاع مقدس را ادامه دادند و در راه اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند.

کریم‌پور با بیان اینکه شهید «همدانی» ولایتمدار و تابع ولی فقیه بود، یادآور شد: همه ما باید پیرو راه شهدا باشیم و به وصایای ارزشمند آنان در حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» ملقب به حبیب سپاه، 16 مهرماه سال 94 در منطقه حلب سوریه در حین انجام عملیات مستشاری به دست تروریست های تکفیری به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

این شهید معزز از بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همدان و کردستان و از سرداران مدافع حرم بود که در استان همدان خدمات بسیاری انجام داده است که مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز یکی از یادگاران ارزشمند ایشان در استان همدان به شمار می‌آید.

اواخر مرداد ماه امسال از سوی مقام معظم رهبری نشان درجه یک فتح به این سردار رشید اسلام اهدا شد. پیش از این نیز شهید «همدانی»، مفتخر به دریافت ۲ نشان فتح از دست فرمانده معظم کل قوا به خاطر هدایت و فرماندهی موفق لشکر‌های تحت امر در دوران دفاع مقدس شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات