خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مطرح کرد
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اعتقاد راسخ به امداد الهی با اخلاص و روحیه جهادی توانستند دشمن را شکست دهند و امروز نیز رمز پیروزی ما در مقابله با دشمن و جنگ اقتصادی همین است.
کد خبر: ۹۱۷۷۷۰۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

اعتقاد راسخ، اخلاص و روحیه جهادی رمز پیروزی ما در جنگ اقتصادی دشمنبه گزارش سرویس بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت بسیج کارگری همدان برگزار شد، در جمع مدیران و کارگران شرکت تولیدی پوشاک دیبا اظهار داشت: مقابله با دشمن در جنگ تحمیلی رو در رو بود و دفاع مقدس را رقم زد و امروز نیز در جنگ نرم و اقتصادی با دشمن درگیر هستیم.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اعتقاد راسخ به امداد الهی با اخلاص و روحیه جهادی توانستند دشمن را شکست دهند و امروز نیز رمز پیروزی ما در مقابله با دشمن و جنگ اقتصادی همین است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: امروز نیز اگر هرکسی در هر جایی که قرار گرفته است جنگ اقتصادی را باور و اعتقاد داشته و بر این اساس تلاش و کوشش مضاعف داشته باشد دشمن را شکست خواهیم داد.

سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان نیز در ادامه برنامه‌های شیفت ایثار و طرح حاتم بسیج کارگری را که در راستای فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی و در حمایت از تولید ملی اجرا می‌شود، از مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال رونق تولید عنوان کرد.

اعتقاد راسخ، اخلاص و روحیه جهادی رمز پیروزی ما در جنگ اقتصادی دشمن

 

ارسال نظرات