یکی از نخبگان قرآنی شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: قرآن زینت زندگی من است.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۸۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سعادت الله شریفی از قاریان برجسته کشور در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج در خصوص علاقه خود به فعالیت های قرآنی گفت: بنده در خانواده ای مذهبی در روستای دهنو شمسعلی ریگ از توابع شهرستان لردگان به دنیا آمدم و از همان دوران نوجوانی به دلیل اینکه صدای خوبی داشتم مورد تشویق پدر و خانواده قرار گرفتم و مرا در مسیر قرآن هدایت کردند و فعالیت های قرآنی خود را از همان دوران آغاز نمودم.

شریفی افزود: با ورود به مدرسه ، فعالیت های فرهنگی ام از جمله مسابقات قرآنی و گروه سرود شروع شد و هر ساله در مسابقات شهرستانی ، استانی و کشوری شرکت می کردم .

وی با بیان اینکه قرآن زینت زندگی من است، ادامه داد: نقش قرآن هر روز در زندگی من تاثیرات خود را نمایان می ساخت و این تاثیرات باعث می شد که در جامعه نقش قرآن را از رفتار مردم ببینم و باعث افتخار بنده بود که در این راه گام برداشتم.

این قاری کشوری تصریح کرد: قرآن سرشار از پند و اندرز برای تمامی افراد و آحاد جامعه می باشد و هر چقدر با مفاهیم آیات بیشتر انس پیدا کنیم، بیشتر در زندگیمان موفق خواهیم بود و می توان در هر زمینه از مسائل قرآنی بهره گرفت.

سعادت الله شریفی در خصوص مقام هایی که در مسابقات قرآنی کسب کرده است، گفت: در مسابقات زیادی در رشته قرائت شرکت کرده ام  وتا کنون موفق شدم 25 بار مقام های اول تا سوم را در مسابقات شهرستانی، استانی و کشور بدست بیاورم.

وی افزود: علاوه بر فعالیت های قرآنی که دارم و درمسابقات مختلف شرکت می کنم تاکنون توانسته ام به لطف قرآن شاگردان زیادی در این زمینه  پرورش دهم، که  بعضی از آنها نیز از قاریان برجسته شهرستانی، استانی و حتی کشوری می باشند.

ارسال نظرات