خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

حوزه‌های علمیه و روحانیون باید در خط مقدم جنگ شناختی باشند/ ایران اسلامی در اوج قدرت منطقه‌ای قرار دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز نیاز داریم که حوزه‌های علمیه، روحانیون و طلاب در خط مقدم جنگ شناختی باشند.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۸۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

حوزه‌های علمیه و روحانیون باید در خط مقدم جنگ شناختی باشند/ ایران اسلامی در اوج قدرت منطقه‌ای قرار داردبه گزارش سرویس بسیج روحانیون خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حسین علیی در همایش طلاب و روحانیون شهرستان نهاوند که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در کشور آمریکا سه دسته افراد وجود دارند؛ اول تئوریستین‌هایی که برای 100 سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند، دوم افرادی که این نظریه‌ها را عملیاتی می‌کنند و سوم مجریان طرح‌ها هستند که رئیس جمهور کنونی آمریکا نیز از این دسته افراد است.

وی گفت: راهبرد تمام احزاب و جناح‌های آمریکایی یکی است و تنها در روش و تاکتیک با هم فرق دارند، اینکه برخی عنوان کنند اگر فلان حزب یا جناح بر سر کار بیاید اوضاع و روابط بهتر می‌شود، این اشتباه محض است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: روش رئیس جمهور کنونی آمریکا، هدف قرار دادن عناصر قدرت در ایران است .

وی با بیان اینکه امروز نیاز داریم که حوزه‌های علمیه، روحانیون و طلاب در خط مقدم جنگ شناختی باشند، ادامه داد: در نظام کشور ما چهار عنصر قدرت وجود دارد که دشمنان در صدد هستند این عناصر را یا از بین ببرند که موجب تغییر نظام شود و یا آنها را تضعیف کنند و به یک عنصر سیاسی بی‌ثبات و خنثی تبدیل کنند.

علیی با بیان اینکه اولین عنصر قدرت، انسجام ملی ما است که متشکل از رهبری، مردم و جوهره‌ انقلابی است، اظهار داشت: یکی از اهداف شوم دشمن ایجاد جدایی و نارضایتی مردم از رهبری است و فتنه‌هایی که طراحی می‌کنند به منظور رسیدن به همین هدف است، البته برای رسیدن به این هدف مزدورانی در داخل کشور دارند که همپای آنها قدم بر‌می‌دارند و برای ایجاد نارضایتی یک روز قیمت مایحتاج مردم را بالا می‌برند، روز دیگر طلا و دلار را و اکنون آخرین برنامه آنها ایجاد تورم و افزایش قیمت در داروها است.
وی با بیان اینکه امروز قدرت منطقه‌ای و عمق استراتژیک ما تا سواحل مدیترانه و تنگه باب المندب رفته است، گقت: عنصر بعدی که مورد هدف قرار دارد، قدرت منطقه‌ای و عمق استراتژیک ما است که سعی دشمن در به انزوا بردن نظام و انقلاب ما دارد اما در قضیه‌ توقیف کشتی انگلستان که موجب شکست بی‌سابقه آنها شد، دیدیم که ایران اسلامی به برکت خون شهدا و راهبرد مقاومت در اوج قدرت منطقه‌ای قرار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه سومین عنصر مورد نظر دشمن قدرت انرژی است، اضافه کرد: آنها به دنبال این هستند که تولید انرژی ما را به صفر برسانند و در این زمینه ‌متأسفانه امتیازاتی از طریق برجام که ظلم بزرگی به مردم کشور بود به آنها دادیم اما با رهنمودهای رهبری معظم جلوی ضرر بیشتر این عهدنامه ننگین گرفته شد و دشمنان ما اوج خباثت و بی‌اعتمادی خود را در این قضیه بازهم نشان دادند.

وی افزود: دشمن بر آن است تا موفقیت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف را زیر سوال ببرد و کوچک جلوه دهد اما به یاری خداوند در اولین سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه منطقه‌ای شاهد موفقیت‌های بزرگی بودیم و یکی از این موفقیت‌ها انهدام پهباد جاسوسی آمریکا توسط سامانه‌های کاملاً بومی ایران بود که در دنیا بازتاب‌های فراوانی داشت .

علیی خاطرنشان کرد: انسجام و اتحاد حداکثری نیروهای انقلابی در منطقه، مواضع عزتمندانه سیدحسن نصرالله در مقابل دشمنان، توقیف کشتی انگلیسی، پیروزی‌های نیروهای مقاومت در سوریه، یمن و عراق همگی نمونه‌هایی از موفقیت جبهه انقلاب در مقابل دشمنان است.

وی ادامه داد: اما عده‌ای خود فروخته در داخل به جای نشان دادن و بازگو کردن این موفقیت‌های نظام و انقلاب، مباحثی را مطرح می‌کنند تا این موفقیت‌ها را کمرنگ کنند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: به بهانه حقوق بشر و حقوق زنان می‌آیند و دختری را که مشکل روانی داشته و اقدام به خودکشی کرده در مقابل این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها قرار می‌دهند، اگر شما به دنبال حمایت از حقوق زنان هستید چرا زنانی که با حجاب اسلامی در المپیادها و مسابقات گوناگون شرکت می‌کنند و کسب مقام و افتخار می‌کنند را تکریم نمی‌کنید .

وی گفت: دشمن تمام تلاش خود را در ایجاد مانع در مسیر انقلاب به کار گرفته است اما با فضل خدا، کمک امام زمان(عج) و مدیریت جانانه رهبر معظم انقلاب همواره شکست خورده‌اند و خواهند خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار