خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

برگزاری 30 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس به‌همت بسیج جامعه زنان بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری 30 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس به‌همت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۱۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

برگزاری 30 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس به‌همت بسیج جامعه زنان بهارفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن این هفته با ماه محرم، ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، الگوپذیری از سیره آن امام همام و تأسی از نهضت سرخ حسینی است.

وی افزود: بیش از 30 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس، از جمله نشست‌های روشنگری با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی، تبیین گام دوم انقلاب، دیدار بسیجیان با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، حضور پرشور در نماز جمعه و استقبال از نمازگزاران و... در پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با بیان اینکه برنامه‌های جامع یاوران نماز ویژه هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است، ابراز داشت:  خدمات جهادی اردوهای جهادی در روستاها و محلات شهرستان بهار نیز به صورت اکیپی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کارگاه‌های سواد رسانه‌ای و مادران آفتاب و دیدار از خانواده معزز شهدا نیز از برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار می‌شود.

کتابی اصل افزود: امیدواریم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی بیش از پیش محقق شود و همه مردم و مسئولان نظام در راه پاسداشت ارزش‌ها و پاسداری از راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات