خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۸۷۰۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در کبودراهنگسرهنگ پاسدار محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بیش از ۸۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فوق العاده دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی، بر ضرورت آشنایی آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان کشور با دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی و شهادت حاکم بر دوران دفاع مقدس راهگشای مشکلات موجود در کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: باید در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را زنده نگه داشت تا توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان برای مسموم‌سازی فضای فرهنگی کشور را ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس در سال جاری «ما پیروزیم» است، گفت: روز اول این هفته با عنوان «قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح» نامگذاری شده و برنامه هایی از جمله رژه موتورسواران به همراه ادوات نظامی با عنوان اقتدار عاشورایی، فضاسازی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه، فراخوانی گردان بیت المقدس، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس حسینی و برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی برای اجرا در این روز برنامه‌ریزی شد.

بداغی با اشاره به روز دوم این هفته با عنوان «دانش، پژوهش، معرفت، جوانان و سربازان»؛ نواختن زنگ مقاومت در مدرسه، ویزیت رایگان در یکی از روستاهای محروم، بخشودگی جرائم ساخت و ساز توسط شهرداری و شورای شهر، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی، همایش امر به معروف و نهی از منکر و کوهپیمایی را از برنامه‌های اجرایی در این روز عنوان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری روز سوم این هفته به «رونق تولید، حمایت مردمی، خودباوری» افزود: برگزاری نشست معرفتی بصیرتی و اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین با حضور آیت الله شعبانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان، برگزاری اردوی جهادی دو روزه و برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه های اجرایی شاخص در این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: روز چهارم این هفته با عنوان «بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، دفاع همه جانبه» نامگذاری شده و برنامه‌هایی از جمله برگزاری یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، برگزاری نشست تربیت و تعالی، برگزاری نهضت روشنگری، برگزاری نشستی با عنوان نقش زن در دفاع مقدس، برگزاری کارگاه هنری و همایش تخصصی والدین دانش‌آموزان در این روز اجرا می‌شود.

وی روز پنجم این هفته را با نام «شهیدان، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان» عنوان کرد و دیدار رزمندگان، بسیجیان و مسئولین با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولین، برگزاری یادواره شهدا در روستای سرخاب، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، غبارروبی مزار شهدای گمنام در پارک لاله، بازدید دانش آموزان از موزه دفاع مقدس همدان را از برنامه های اجرایی در این روز برشمرد.

بداغی با بیان اینکه روز ششم هفته با عنوان «معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی» نامگذاری شده است، افزود: حضور گردان‌های بیت المقدس و امام حسین(ع) در محل نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه توسط سرهنگ پاسدار سیدرضا موسوی و همچنین برگزاری میقات صالحین و حلقه سرگروه‌های صالحین از برنامه های شاخص در این روز است.

وی با اشاره به نامگذاری روز هفتم هفته دفاع مقدس به «فرماندهان، عزت مداران، پیشکسوتان» گفت: از برنامه‌های این روز نیز برگزاری همایش و نکوداشت رزمندگان و پیشکسوتان شهرستان، افتتاح چند پروژه عمرانی و یک پایگاه مقاومت است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا، ارسال پیامک به بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس، خاطره گویی و قرائت وصیت نامه شهدا در حلقات صالحین، برگزاری نشست هایی با موضوع آسیب شناسی فضای مجازی و پیشگیری از اعتیاد، اجرای نمایش تئاتر محیطی و اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان کم بضاعت از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار