خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر همدان:

حمله به ارکان نظام و نیروهای ولایی در دستور کار دشمن است

امام جمعه موقت شهر همدان گفت: حمله به ارکان نظام و نیروهایی که در راه ولایت حرکت می‌کنند در دستور کار دشمن است.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۰۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

حمله به ارکان نظام و نیروهای ولایی در دستور کار دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: حمله به ارکان نظام و نیروهایی که در راه ولایت حرکت می‌کنند در دستور کار دشمن است.

وی بیان کرد: دشمن حمله به مردم، مسئولان و نهادهایی که در صراط مستقیم قدم برمی‌دارند را در اولویت کار خود قرار داده است.

خطیب نماز جمعه همدان اضافه کرد: دشمنان حمله به نهادهایی همچون شورای نگهبان، سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و ولایت فقیه را از مدت‌های پیش آغاز کرده تا اینها را از نفس بیاندازند و راه را برای دشمنی باز کند.

وی تاکید کرد: هر جا دیدید با حق مقابله می‌کنند یا شخصیت بزرگی را مورد حمله قرار می‌دهند باید فریاد زد تا تاریخ معاویه و یزید تکرار نشود. 

جوادی در ادامه گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی از اولیا انتظار می‌رود همکاری خوبی با مربیان مدارس داشته و هماهنگ با مدیران، مربیان و معلمان باشند.

وی ادامه داد: فرزندان به عنوان سرمایه بزرگ زندگی با این هماهنگی به گونه ای تربیت شوند که بتوانند در آیند مشکلات جامعه را دوا کنند.

امام جمعه موقت شهر همدان افزود: دوگانگی تربیت از طرف معلم مدرسه و والدین در خانه، فرزندان را بر سر دوراهی قرار داده و امکان دارد دانش‌آموزان به والدین و معلم توجهی نکرده و دیگران را الگو قرار دهند. 

وی از والدین خواست با حضور در مدرسه، وضعیت اخلاقی معلم را بررسی کنند چرا که معلمان دانش آموز را تربیت می‌کنند بنابراین باید توجه داشت افکار مسموم را به فرزندان منتقل نکنند.

جوادی درباره روز سرباز نیز گفت: سربازان با تلاش و جهاد شبانه روزی امنیت و آرامش را به ملت ایران هدیه می‌کنند و باید قدر آنها را دانست. 

وی با گرامیداشت  هفتم مهر روز آتش نشانی اظهار داشت: این قشر از افراد به داخل آتش می روند تا جان و سرمایه ما در حریق نسوزد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات