احمد درویشی

یادواره شهدای روحانی در شهرستان میناب برگزار شد

یادواره هشت شهید روحانی شهرستان میناب با حضور مردم ولایت مدار شهرستان میناب در حوزه علمیه امام علی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۸۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس گفت: هیچ منیتی در شهیدان وجود نداشت که به به این سعادت بزرگ رسیدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستند گفت: شهدای گرانقدر ما درس عشق و ایستادگی و مقاومت را از مولایشان امام حسین(ع) گرفته بودند و باورشان این بود که در راه خدا چه بجنگند و چه کشته شوند پیروز هستند.

معتمدی فر اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان و وجود با برکت امام خامنه ای به ابرقدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است که جهانخواران و مستکبرین دنیا جرئت نگاه چپ به کشورمان را ندارند.

امام جمعه شهرستان میناب افزود: شهیدان عزیز ما جان گران مایه خود را در طبق اخلاص گذاشته و حسینی وار شربت گوارای شهادت را نوشیدند و اجازه ندادند حتی وجبی از خاک کشورمان به دست مستکبرین دنیا بیفتد.

حجت الاسلام معتمدی فر با بیان اینکه ما باید ادامه دهنده راه حقیقی شهیدان باشیم گفت: اگر شهیدان نبودند معلوم نبود امروز ما چه سرنوشتی داشتیم و این عزت و اقتدار نظام ما جز با ایستادگی و مقاومت شهیدان به دست نیامده است.

معتمدی فر بیان کرد: دشمنان ما فکر می کردند که با حمله نظامی می توانند بر ما غالب شوند اما غافل از آن بودند که ما را در رسیدن به اهدافمان راسخ تر می کنند و امروز باید در مقابل اقتدار ایران زانو بزنند و اگر غلطی از آنان سر بزند اهداف آنان در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار