با سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان،

همایش یاوران ولایت با حضور بسیجیان حوزه حمزه سیدالشهداء در روستای مزج شاهرود+ تصاویر

همایش یاوران ولایت به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء به میزبانی پایگاه شهید رجایی در حسینیه شهدای روستای مزج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۶۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش یاوران ولایت به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء به میزبانی پایگاه شهید رجایی در حسینیه شهدای روستای مزج برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان در سخنانی با اشاره به دوران دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش داشت تا یا جنگ تحمیلی کار انقلاب را یکسره نماید، اما غافل از قدرت ایمان و بصیرت ملت ایران بود.
وی افزود: دشمنان ما با معادلات ریاضی و اعداد و ارقام و تحلیل‌های مادی فکر می‌کردند که یک هفته‌ای ایران اسلامی را اشغال خواهند کرد، اما هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با دست خالی و بدون پشتیبانی شرق و غرب به جهانیان و استکبار نشان داد این ملت و نظام قدرتی فرای ماده دارند که آن‌ها را هدایت و حمایت و پشتیبانی می‌کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس تحریم کامل بودیم اظهار کرد: همین تحریم و دست خالی سبب شد تا روی پای خود بایستیم و با خودباوری بسیاری از تجهیزات دفاعی را خود بسازیم و امروز دشمنان ما از این همه پیشرفت در تحریم کامل انگشت به دهان هستند.
وی با بیان اینکه امروز هم نیاز ما حرمت در مسیر دفاع مقدس است گفت: امروز هم ایمان و خودباوری سبب رشد و شکوفایی ماست و رهبر انقلاب هم در این موضوع تاکید دارند، اما برخی در داخل نمی‌خواهند در این مسیر حرکت کنند.
خالقیان تصریح کرد: باید همه ما در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش و یا الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس در برابر تهدیدات دشمنان مقاومت نماییم و بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم و نسل جوان باید بار انقلاب را بر دوش کشیده و این نهضت را ادامه دهند.
در این مراسم مرثیه سرایی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار