خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای آسفالت راه‌های روستایی استان در قالب طرح ملی ابرار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۴۹۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲

آسفالت راه‌های روستایی استان همدان در طرح ابرارحمید پرورشی خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تأکید بر اینکه آبادانی و توسعه روستاها نقش بسیار مهمی در توسعه و شكوفایی تولید ملی دارد، اظهار داشت: طرح ملی ابرار به منظور آسفالت را‌ههای روستایی در استان وارد مرحله عملیاتی شده و در قالب این طرح قرار است ۲۱ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان آسفالت شده‌اند، افزود: در طرح ابرار قرار است تعدادی از راه‌های روستا‌های زیر ۲۰ خانوار استان آسفالت شوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه این طرح در حال حاضر در راه‌های اولویت‌دار روستا‌یی پنج شهرستان استان در حال اجراست، یادآور شد: روستای قشلاق شهرستان فامنین، روستای هادی آباد شهرستان نهاوند، روستای دمورچی شهرستان رزن، روستای سیاه گله شهرستان اسدآباد و روستای تکمه داش شهرستان همدان روستا‌هایی هستند که طرح ابرار در آن‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون عملیات زیرسازی این روستا‌ها با 2.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به اتمام رسیده و به زودی نیز آسفالت آن انجام می‌شود.

پرورشی خرم اضافه کرد: بقیه روستا‌های زیر ۲۰ خانوار استان نیز در دستور کار این طرح قرار دارند که در صورت تأمین اعتبار آسفالت می‌شوند.

وی با بیان اینکه عملیات مربوط به اجرای طرح ابرار به شکل امانی و با بهره گیری از امکانات این اداره کل انجام می‌شود، بیان کرد: برای اجرای این طرح ۴۰ نفر از همکاران و ۳۰ دستگاه از ماشین آلات این اداره کل فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات