خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا قدرت برتر منطقه است/ مذاکره، از دست دادن فرصت‌هاست

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا قدرت برتر منطقه است.
کد خبر: ۹۱۸۰۷۴۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا قدرت برتر منطقه است/ مذاکره از دست دادن فرصت‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی مختاری در همایش شوراها و دهیاری‌های بخش مرکزی نهاوند که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای بیان خاطرات رشادت، ایثار، فداکاری و گذشت رزمندگان اسلام برای نسل جدید است.

وی افزود: زمانی که کشور ما در ۳۱ شهریور سال ۵۹ مورد تعرض قرار گرفت رئیس جمهور عراق در کنفرانس خبری قرارداد الجزایر که مابین ایران و عراق منعقد شده بود را پاره کرد و وعده داد که سه روز آینده در تهران پاسخ سؤالات خبرنگاران را خواهد داد؛ در حالی که بعد از گذشت ۸ سال با شکست تحقیر آمیز جنگ را به پایان رسانید.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: جنگ در شرایطی اتفاق افتاد که بیش از ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود و کشور ما مشکلات خاص خود را داشت؛ از طرفی اوضاع داخلی نابسامان کشور و از طرف دیگر اقدامات بنی صدر که آمار و اطلاعات کشور را به خارج می‌فرستاد موجب شعله‌ور شدن آتش جنگ شده بود.

وی‌ با اشاره به نقش تعیین کننده امام (ره) اضافه کرد: فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر صدور حکم جهاد معادلات دشمنان را بر هم زد و این همان چیزی بود که دشمن از آن هراس داشت.

مختاری گفت: از شروع جنگ تا زمان آزادسازی‌خرمشهر هرچه قطعنامه صادر شد همگی علیه کشور ما و با لحنی ظالمامه بود اما در سوم خراد سال ۶۰ در عملیات بیت‌المقدس که موجب آزادسازی خرمشهر شد رویکرد دشمن نیز تغییر کرد و با پی بردن به قدرت نیروهای انقلاب لحن خود را با ایران تغییر داد و این به برکت مقاومت رزمندگان اسلام بود .

وی بیان کرد: اگر امروز می‌بینیم که رفتار و لحن دشمنان و سران استکبار نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرده است و این تغییر نتیجه مقاومت و روحیه‌ی جهادی است که برگرفته از عاشوراست.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا قدرت برتر منطقه است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ما است، گفت: ما در طول تاریخ هرکجا مقاومت کردیم، دشمن کوتاه آمده و شکست خورده است و امروز نیز آنچه که موجب پیروزی و نیاز امروز کشور ما است وابستگی به توان داخلی و دل بریدن از غرب و سران استکبار است.

مختاری با بیان اینکه سابقه نشان داده که با مذاکره و سازش با سران استکبار‌ موفقیتی حاصل نمی‌شود، بیان کرد: تنها دستاورد مذاکره از دست دادن فرصت‌های توسعه و پیشرفت است.

وی تأکید کرد: نقشه دشمن ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم است که وظیفه‌ ما شناخت این نقشه‌ها و مقابله و خنثی‌سازی آنها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات