خبرهای داغ:

برگزاری ویژه برنامه توجیهی هفته ایمنی در تیپ انصارالحسین(ع) همدان

ویژه برنامه توجیهی هفته ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه با حضور رئیس پلیس راهور استان همدان در تیپ انصارالحسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۷۹۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

برگزاری ویژه برنامه توجیهی هفته ایمنی در تیپ انصارالحسین(ع) همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ویژه برنامه توجیهی هفته ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه با حضور کارکنان این یگان در حسینیه پادگان امام حسین(ع) برگزار شد.

رئیس پلیس راهور استان همدان در این جلسه به تشریح مهمترین و پرخطرترین آسیب‌ها و رفتارهای رانندگی در کشور پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر سالانه 18 هزار نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست می‌دهند که بیشترین علت بروز این تصادفات غفلت رانندگان پرخطر بوده است.

سرهنگ علی فکری گفت: در 6 ماهه نخست امسال 8 هزار فقره تصادف در سطح جاده‌های استان رخ داده و 35 هزار راننده متخلف جریمه شده‌اند اما هنوز در زمینه اصلاح رفتار رانندگی در سطح استان و کشور ضعف داریم.

وی بیان داشت: طرح‌ها و ابتکارات گوناگونی در سطح معابر و جاده‌های استان برای کنترل ترافیک و کاهش سوانح، پیش‌بینی شده اما مهمترین راهکار، فرهنگ عمومی است و باید به طور جدی نکات ایمنی و مقررات راهنمایی رانندگی را در جامعه فرهنگسازی و از این حوادث جلوگیری کرد.

در ادامه این برنامه سرهنگ پاکباز، کارشناس ایمنی سپاه انصارالحسین(ع) به  بیان نکات و موضوعات ایمنی و تأمینی و کاهش حوادث و آسیب‌ها در حوزه سازمانی یگان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات