خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از اعلام آمادگی این دانشگاه برای اجرای طرح ها و پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۳۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای اجرای طرح ها و پروژه های سپاه در عرصه سازندگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام احمد نظری ضمن عرض خیر مقدم در مورد بسیج اظهار کرد: بسیج شبکه مبارک درون کشوری و برون کشوری ارزشمندی است که بعد از انقلاب شکل گرفت و برکات آن همچنان پس از جنگ تحمیلی ادامه دارد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در خصوص همکاری با بسیج ابراز کرد: ما به طور کامل در دانشگاه خدمتگزار بسیج هستیم، در دوره‌های مدیریت قبلی شاید زوایایی وجود داشت، اما امروز ما تمام قد در خدمت بسیج هستیم، چون بسیج هم در خدمت مردم است.
امام جمعه موقت شهر شاهرود در ادامه خطاب به فرماندهان بسیج دانشجویی استان سمنان و شهرستان شاهرود گفت: ما طرح‌های بسیج را می‌خواهیم بدانیم و برنامه‌های مهندسی شده عمیق را از بسیج می‌خواهیم که خود ما با همکاری بسیج انجام دهیم، مسائل مالی در رده بعدی قرار دارد و خیلی تعیین کننده نیستند و راه‌های زیادی برای فائق شدن بر آن‌ها وجود دارد.
وی در خصوص مسائل اقتصادی و تامین بودجه‌های فعالیت بسیج گفت: به عنوان مثال اگر قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) وارد کار شود ما امکانات و زمینه‌های خوبی برای سرمایه گذاری داریم و من همینجا تأکید می‌کنم که ما در طرح‌های اقتصادی خود اولویت به اشتراک گذاری امکانات خود را سپاه و بسیج قرار می‌دهیم.
نظری خطاب به فرمانهان بسیج و هیأت همراه گفت: ما آمادگی و حتی اصرار داریم که یکی از پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) به دانشگاه بیاید و اگر شما موافق این موضوع هستید لازم است که هم اکنون کار را آغاز کنید و به تأخیر نیاندازید، چون طرف‌های خصوصی زیادی پای کار آمده اند و آمادگی همکاری با ما را دارند.
عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی در ادامه مجددا بر داشتن برنامه و طرح برای فعالیت تأکید وابراز کرد: مسابقات علمی برگزار کنید و این روشی برای جذب دانشجویان به بسیج است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها