خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی اسدآباد از افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر و افزایش ۴۹ درصدی دستگیری سارقین نسبت به نیمه نخست سال گذشته در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۹۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: استفاده از فناوری‌های هوشمند در پلیس شهرستان روزافزون بوده که افزایش ۱۲۵ درصدی کشف خودروهای سرقتی بخشی از ورود و استفاده از این فناوری در نیروی انتظامی اسدآباد است.

وی تصریح کرد: افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر، افزایش ۲۶ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر، افزایش ۱۶ درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا، افزایش ۱۵ درصدی توقیف اتومبیل و موتورسیکلت‌های متخلف و افزایش ۴۹ درصدی دستگیری سارقین نسبت به ۶ ماه ابتدایی سال گذشته، برخی از فعالیت‌های پلیس شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی اسدآباد با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری 8 هزار تماس منجر به مأموریت با پلیس۱۱۰ برقرار شده است، افزود: زمان تعیین شده برای حضور پلیس ۱۱۰ در محل در شهر حداقل ۷ و حداکثر ۱۵ دقیقه و در روستا نیز ۲۰ دقیقه است.

وی با اشاره به نقش و اثرگذاری رسانه‌ها در تعامل با نیروی انتظامی ادامه داد: خبرنگاران با کمک‌های خود می‌توانند در کاهش جرم موثر باشند.

یاری همچنین گفت: در هفته نیروی انتظامی ۴۵ عنوان برنامه در اسدآباد اجرا می‌شود که ملاقات‌های مردمی، دیدار با امام جمعه، اعمال تسهیلات برای رفع توقیف خودرو و موتورسیکلت، برگزاری جلسه با دهیاران و اصناف، مراسم صبحگاه نیروهای نظامی شهرستان و ادای احترام به مزار مطهر شهدا بخشی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات