خبرهای داغ:
شهردار همدان با اشاره به آمادگی شهرداری همدان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی گفت: شهرداری همدان از همه لحاظ برای اربعین آمادگی لازم را دارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۰۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵

شهرداری همدان آمادگی لازم را برای اربعین حسینی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس صوفی در ستاد اربعین حسینی با اشاره به آمادگی شهرداری همدان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در خصوص بخش تأمین قیر اظهار داشت: دستگاه‌های پخش آسفالت تأمین است و تنها مشکل ما تأمین قیر و تولید آسفالت است.

وی افزود: 100 نیرو، ۲۰ دستگاه ماشین در کربلا و ۲۰  دستگاه در مرز در حال آماده‌باش هستند و در سه وعده ۱۵ هزار غذا آماده است.

شهردار همدان با بیان اینکه تمام خدمات شهری مریانج بر عهده شهرداری است، ادامه داد: آسفالت بلوار آیت الله نجفی کامل شده و سه‌راه فرهنگیان نیز آسفالتش انجام شده است و شهرداری همدان از همه لحاظ برای اربعین آمادگی لازم را دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: راهنمای زائرین جوان، اسکان زائران برادر و خواهر که برای هر قسمت هفت نفر  در نظر گرفته شده در مجموع ۳۵ نفر از ۲۳ مهر ماه مستقر هستند.

حمید عرفی گفت: از چند روز پیش امدادگران با داروهای بسته‌بندی شده در کربلا مستقر هستند و اینکه اطلاعیه دادند خانواده‌ها داروهای اضافی خود را در حسینیه امام(ره) ارسال کنند تکذیب می‌کنم.

نماینده پلیس راهور استان همدان نیز ابراز داشت: قبل از اینکه موکب‌ها جانمایی شوند از نظر پلیس استفاده شود.

سرهنگ جمالی افزود: بهتر شدن مسیر جلوی پادگان قدس نیازمند این است که قبل از رسیدن به شهرستان بهار دوربرگردان ایجاد شود که زائرینی که از سمت کرمانشاه می‌آیند به راحتی دور بزنند.

وی یادآور شد: ایمنی در اربعین موضوع بسیار مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد؛ در این راستا باید خط کشی از میدان کربلا تا صدا و سیما انجام شود و برجک‌های نوری پیگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات