خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید «حصارخانی» همدان از آغاز به کار ایستگاه صلواتی امام حسن مجتبی(ع) به همت عاشقان اباعبدالله (ع) و بسیجیان پایگاه شهید «حصارخانی» برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی طی ایام اربعین در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۲۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

خدمات‌رسانی ایستگاه صلواتی امام حسن مجتبی(ع) به زائران حسینیمحمد صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ایستگاه صلواتی مسجد امام حسن مجتبی(ع)  فعالیت خود را برای ارائه خدمت به زائرانی که از زیارت اباعبدالله الحسین (ع) باز می‌گردند آغاز کرد.

وی افزود: در این ایستگاه صلواتی که در مسیر برگشت زائران و در ورودی بلوار میر سیدعلی همدانی واقع در بلوار آیت الله نجفی برپا شده است به صورت 24 ساعته به زائران امام حسین(ع) خدمات ارائه می‌شود.

فرمانده پایگاه شهید «حصارخانی» همدان با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این ایستگاه صلواتی به مدت یک هفته فعالیت خواهد داشت، تصریح کرد: در این ایستگاه صلواتی علاوه بر توزیع غذای گرم، محلی برای استراحت و اقامه نماز پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین یک تیم پزشکی نیز در این ایستگاه صلواتی مستقر خواهد بود که ضمن ویزیت زائرانی که دچار بیماری شده‌اند به افرادی که نیاز به دارو دارند نیز  اقلام دارویی رایگان تحویل داده می‌شود.

صادقی بیان کرد: این چهارمین سالی است که در این مسیر اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم که با رفع نواقص سال های قبل، میزبان شایسته‌ای برای زائران امام حسین(ع) باشیم.

یادآور شد: امام حسین (ع) قدرت جاذبه فوق العاده ای دارد و همه را جذب خود می‌کند، و این راهپیمایی عظیم از نجف تا کربلا موید این قضیه است.

وی خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین و خدمت به زوار ایشان در راستای تقرب به خدا و اهل بیت است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که خدماتی بسیار مطلوب و در شان زائران عتبات عالیات ارائه دهیم.

مسئول ایستگاه صلواتی امام حسن مجتبی(ع) در همدان با بیان اینکه در این ایستگاه صلواتی خدماتی چون واکس زدن کفش، اینترنت رایگان، تعمیر ماشین و ... به زائران ارائه می‌شود، گفت: روزانه 20 نفر از بسیجیان و عاشقان اباعبدالله(ع)  در این ایستگاه صلواتی مشغول بوده و به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات