خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حاکم بودن هویت دینی بر دانش‌آموزان جامعه را تا امروز پیش برده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان حاکم بودن روحیه دینی بر اعتقادات را از ویژگی‌های دانش‌آموزان شرکت‌کننده در حماسه سی مهرماه سال 57 برشمرد و گفت: آنچه که جامعه را تا امروز پیش برده، حاکم بودن هویت دینی بر دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۸۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

حاکم بودن هویت دینی بر دانش‌آموزان جامعه را تا امروز پیش برده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم بزرگداشت حماسه سی مهرماه دانش‌آموزان همدانی در سال 57 اظهار داشت: در حماسه 30 مهر سال 57 یک عده نوجوان و جوان به صحنه انقلاب ورود کردند و توانستند روحانیت، بازاریان و تعداد زیادی از مردم را با خود همراه کنند.

وی  افزود:  آنچه که سبب شد دانش‌آموزان در این روز از سر کلاس‌های درس به خیابان‌ها آمده و علیه ظلم و استکبار شعار دهند حق‌مداری، حق باوری و هویت دینی آنها بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان حاکم بودن روحیه دینی بر اعتقادات را از ویژگی‌های دانش‌آموزان شرکت‌کننده در حماسه سی مهرماه سال 57 برشمرد و عنوان کرد: آنچه که جامعه را تا امروز پیش برده، حاکم بودن هویت دینی بر دانش‌آموزان  است.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید با حفظ هویت دینی این مسیر را ادامه دهند، گفت: اگر می‌خواهیم فردا از آن ما باشد باید بدانیم برای رسیدن به هدف راهی جز ترمیم هویت دینی در خودمان و تقویت مسئولیت پذیری نداریم.

شعبانی با بیان اینکه هویت دینی یعنی اینکه مدیریت تربیتی افراد دست خودمان باشد، ابراز کرد: هیچ کسی در فضای مجازی، اینستاگرام و غیره تربیت نمی‌شود پس نمی‌توان این راه روشن را از این طریق ادامه داد.

وی تصریح کرد: امیدوارم  سال آینده مراسم بزرگداشت سی مهرماه که باید با عنوان روز همدان در سطح ملی مطرح شود، با حضور تعداد بیشتری از دانش آموزان و در سطح گسترده‌تری  برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات