معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا خبر داد:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران از پخش ویژه‌برنامه «مسیر انقلاب» هر دو هفته یک بار و به صورت مستمر از شبکه تبرستان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۸۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از پخش ویژه‌برنامه «مسیر انقلاب» ساعت ۲۰ امشب چهارشنبه اول آبان ماه از شبکه تبرستان مازندران خبر داد  و گفت: این برنامه روایتی از اقدامات و عملکرد سپاه و بسیج مازندران در زمینه‌های مختلف است.

ابراهیمی گتابی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «سپاه علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرین و تأثیرگذار است که این اقدامات باید ادامه یابند و به اطلاع مردم و افکار عمومی نیز رسانده شوند» ادامه داد: برنامه در مسیر انقلاب توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا تهیه و تولید شده است.

سخنگوی سپاه کربلا با بیان این مطلب که  این برنامه به صورت روتین هر دو هفته یک بار و به صورت مستمر پخش خواهد شد اضافه کرد: در این قسمت از برنامه اقدامات سازندگی، محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در سراسر استان به اطلاع مردم استان خواهد رسید.
 
ابراهیمی گتابی در پایان خاطرنشان کرد:ویژه برنامه «مسیر انقلاب» در مدت زمان نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه به کارگردانی عباس یزدان‌پناه تهیه و تولید شده است.
 
گفتنی است ؛نخستین استودیو تلویزیونی سپاه کربلا مازندران با حضور سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی کل سپاه و سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا، دکتر ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای استان و با حضور خانواده شهید مدافع حرم هادی باغبانی در مردادماه سال جاری همزمان با هفته خبرنگار افتتاح و گروه تلوزیونی سپاه کربلا رسما آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها