خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان:

شورای دانش‌آموزی فرصتی برای درک صحیح آینده‌سازان کشور از مشارکت هدفمند است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان گفت: تشکیل شورای دانش‌آموزی به رشد عقلانیت دانش‌آموزان کمک کرده و فرصت مناسبی برای درک صحیح آینده‌سازان کشور از مشارکت صحیح و هدفمند در اختیار آنان قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۳۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

شورای دانش‌آموزی فرصتی برای درک صحیح آینده‌سازان کشور از مشارکت هدفمند استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سراسر کشور انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در تمام واحدهای مقاومت امیدان، پوینده و پیشگام آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان و به صورت نمادین با حضور معاون پرورشی مدیر آموزش و پرورش کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ و جمعی از مسئولین استان و ناحیه در واحد مقاومت شاهد «مهین حبیبی» تابعه بسیج دانش‌آموزی شهیده «هاجریان» همدان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان در این مراسم بیان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات شورای دانش‌آموزی، خود را در امر تعلیم و تربیت سهیم کرده و سرنوشت خود را با سهیم شدن در امور مدرسه، به درستی رقم می‌زنند و در اصل نخستین حضور خود را فعالیت‌های اجتماعی و در محیطی آزاد و واقعی تجربه می‌کنند.

باب الحوائجی تصریح کرد: تشکیل شورای دانش‌آموزی به رشد عقلانیت دانش‌آموزان کمک کرده و فرصت مناسبی برای درک صحیح آینده‌سازان کشور از مشارکت صحیح و هدفمند در اختیار آنان قرار می‌دهد.

گفتنی است، انتخابات شوراهای دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور در تمام مدارس ناحیه 2 و به صورت پایلوت در مدرسه شهیده «مهین حبیبی» برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات