خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون گفت: بایستی به سمتی حرکت کنیم که فعالیت گروههای جهادی در زمینه خدمت رسانی و محرومیت زدایی که جزء مطالبات مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) و فرمانده کل قوا از ماست به عنوان الگوی حرکتی در آید.
کد خبر: ۹۱۸۵۷۱۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

 سرهنگ مجتبی رازی در گفت و با خبرنگار بسیج در تیران و کرون ، با اشاره به حرکت اردوهای جهادی اظهار داشت:در این حرکت و الگو شاخص مسئولیت پذیری، سبک زندگی ،خودشناسی و تزکیه نفس به همراه محرومیت زدایی و سازندگی استوار بوده و در  اردوهای جهادی علاوه بر بخش عمرانی به بخش های دیگر از جمله فرهنگی توجه می کنیم.

وی در ادامه افزود: در شهرستان تیران و کرون تعداد 72 گروه جهادی پایگاهی و 7 گروه جهادی شهرستانی داریم که بر مبنای این گروه ها اقدامات مربوط به ساخت وساز و محرومیت زدایی در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با اشاره به همکاری و تعامل با ادرات شهرستان از جمله فنی حرفه ای، جهاد سازندگی ،بهزیستی،کمیته امداد،آموزش و پرورش و سایر ادارات شهرستان به تشریح اهم برنامه ها و اقدامات در شهرستان پرداخت و افزود: برگزاری دوره های آموزشی مختلف از جمله کشت گلخانه ای، کشت گیاهان دارویی، گلیم بافی ، پرورش زنبور عسل ، تحقق بیش از 77درصد ازصندوق های قرض الحسنه تسهیل گر طبق سهمیه ابلاغی، پیگیری و برگزاری طرح بسیج همگام با کشاورز وبرگزاری دوره توانمند سازی اعضاء کانون بسیج مهندسین کشاورزی از جمله اقدامات ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون بوده است.

وی تصریح کرد:  بایستی به سمتی حرکت کنیم که فعالیت گروههای جهادی در زمینه خدمت رسانی و محرومیت زدایی که جزء مطالبات مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) و فرمانده کل قوا از ماست به عنوان الگوی حرکتی در آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار