فرمانده سپاه سلمان از عدم اطلاع رسانی اقدامات ارزشمند نظام به مردم توسط مسئولان، انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۹۹۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در کارگاه توانمندسازی و هادیان سیاسی پایور شهرستان زاهدان، اظهار داشت: ما مسئولانی که در بخشهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره دارای سمت می باشیم، نتوانسته ایم به خوبی از نظام دفاع کرده و اقداماتی که این نظام مقدس به مردم ارائه داده را اطلاع رسانی کنیم.

وی ادامه داد: در طی چهار دهه گذشته، هرچه که تلاش کردایم، نتوانسته ایم واقعیت های نظام را برای مردم بیان کنیم و شاید همین عدم بیان ما باعث فاصله افتادن بین نخبگان و همه اقشار در جامعه شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: حرکت و تلاش دشمنان و دنیای استکبار در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، برای مهار انقلاب می باشد که با رهبری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، تاکنون همه معادلات استکبار بهم خورده و تمام دشمنان و استکبار که چشم طمع به نظام جمهوری اسلامی داشتند، پیروزی انفلاب برای آنان بسیار سخت شده است.

وی تصریح کرد: از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش دشمن برای مهار و سرکوبی ملت و نظام ما بوده است، نظام جمهوری اسلامی و احاد نیروهای مسلح در یک کشور، تجربه ارزشمندی چون دفاع مقدس را در چهل سال گذشته پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس عامل تثبیت نظام جمهوری اسلامی بود، ما در دوران دفاع مقدس در فرهنگ، سیاست، حوزه  اجتماعی و همه مولفه های کشور رشد قابل توجهی داشته ایم که این روند باعث عصبانیت بیش از پیش دشمن شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات