مسئول نیروی انسانی و تعلیم و تربیت سازمان بسیج حقوقدانان همدان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد:
احمدی گفت: وکلا به صورت محتوایی و ماهییتی پیرامون اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و شفاف سازی آن به گفتگو پرداختند و همچنین راهکارهای عملی در جهت تحقق بیانیه مطرح کردند.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۴۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

محمد رضا احمدی مسئول نیروی انسانی و تعلیم و تربیت سازمان بسیج حقوقدانان همدان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: سه نشست نخبگانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور بیست نفر از وکلای سازمان بسیج حقوقدانان همدان به همت بسیج حقوقدانان همدان برگزار شد.
وی افزود: در انجمن‌های تخصصی قضات و وکلا و نشست‌های نخبگانی به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به تحلیل ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته شد. وکلا به صورت محتوایی و ماهییتی پیرامون اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و شفاف سازی آن به گفتگو پرداختند و همچنین راهکارهای  عملی در جهت تحقق بیانیه مطرح کردند.
احمدی در ادامه با اشاره به سخنان دکتر حسینی یمین تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید به صورت مطالبه عمومی در آورده شود . همچنین سازمان بسیج حقوقدانان باید آنچه به مباحث حقوقی در  بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص دارد   بررسی کرده و کارگاه‌ها و نشست‌هایی در این راستا برگزار کند تا هر چه سریع‌تر بعد از تبیین آن جهت تحقق و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات اساسی انجام داد.

ارسال نظرات