نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

راه شهداء در امتداد راه انبیاء(ع) است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه شهداء در امتداد راه انبیاء(ع) است که بعد از گذشت سالیان متمادی هنوز یادشان این چنین می‌درخشد.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۶۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

راه شهداء در امتداد راه انبیاء(ع) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سی و دومین یادواره سردار شهید «جعفر خواستان» و شهدای بخش پیشخور شهرستان فامنین با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور این منطقه برگزار شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به شکوه و عظمت همایش اربعین حسینی اظهار داشت: تمام دنیا با تمام امکاناتشان نمی‌توانند همایشی همانند همایش اربعین به وجود آورند و این از عنایات حق تعالی است و برگزار کنندگان آن ائمه(ع) هستند که این مراسم در کشور عراق با این عظمت و امنیت برگزار می‌شود.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی افزود: راه شهداء در امتداد راه انبیاء(ع) است که بعد از گذشت سالیان متمادی هنوز یادشان این چنین می‌درخشد.

وی ادامه داد: برخی با شیطنت می‌خواهند چراغ اولیاء الله و شهداء را کم نور کنند اما نمی‌دانند که این نور هدایت و نور الهی است که هرگز نمی‌توان آن را از بین برد؛ آنها در اشتباه بوده و خود نابود شدنی هستند.

انهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار