خبرهای داغ:
سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان کاشان و سیدجوادساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه، به عیادت محمدباقر رجایی، جوان مجروح آمر به معروف کاشانی رفتند.
کد خبر: ۹۱۸۶۶۳۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکاشان، روح الله دهقانی، سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان کاشان و سیدجوادساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه، به عیادت محمدباقر رجایی، جوان مجروح آمر به معروف کاشانی رفتند.

دهقانی، سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب کاشان در جریان عیادت از جوان مجروح آمربه معروف کاشانی، دلیل تاخیر دستگیری مجرم را  عدم اطلاع رسانی به موقع به  دادستانی دانست گفت:  هر چند باید مجرم را در کاشان دستگیر می کردیم، ولی به محض اطلاع  از این اتفاق، با بسیج سریع نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی شهرستان توانستیم مجرم را بعد از ۳۰ ساعت در تهران دستگیر کنیم.

سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان کاشان اظهار کرد: از این تهدید باید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم تا دیگر شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار در این شهرستان نباشیم.

 وی در پایان، صدمه دیدن جوان مجروح آمر به معروف کاشانی را افتخار برای خانواده اش دانست و تصریح کرد: برای این جوان شجاع  و بسیجی مخلص آرزوی سلامتی می کنم.

تقدیر از حرکت بسیجی و شجاعانه محمدباقر رجایی

سیدجواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان عیادت از این جوان آمربه معروف، اظهارداشت: انتظارنداشتیم در شهر دارالمومنین کاشان که  یک شهر دینی و مذهبی است، شاهد چنین هنجارشکنی هایی باشیم.

 وی،   با ابراز خرسندی از روند بهبودی محمدباقر رجایی، از مردم خصوصا دادستان کاشان که در برخورد با این هنجارشکنی، انقلابی برخورد کردند، قدردانی کرد و گفت: ازپیگیری سریع اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و حمایت فرمانداری و مسئولین شهرستان کاشان تشکر و قدردانی می کنم.

ساداتی نژاد، برخورد جدی با این گونه هنجارشکنی ها را موجب کاهش اتفاقات بعدی دانست و با بیان اینکه در این زمینه قانون داریم گرچه رئیس جمهور این قانون را ابلاغ نکرد و رئیس مجلس ابلاغ کرده است، براساس قانون باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت شود.

نماینده مردم  کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حرکت بسیجی و شجاعانه محمدباقر رجایی، جوان آمربه معروف کاشانی اظهار کرد: ان شاءالله حرکت این جوان تلنگری برای جامعه باشد چون هرکس درجامعه  منکری را انجام می دهد مردم از کنارش بی تفاوت عبور می کنند و حاضر به تذکر لسانی نیستند.

گفتنی است، شامگاه پنج‌شنبه هفته گذشته چند دختر و پسر جوان که از حالت عادی خارج بودند، به محمدباقر رجایی، جوان بسیجی آمر به معروف و ناهی از منکر حمله‌ور شده و او را مورد ضرب شتم با ضربات چاقو قرار دادند که منجر به بستری شدن چند روزه او در بیمارستان شد.

در حال حاضر این جوان آمر به معروف از بیمارستان مرخص شده و در منزل بستری است.

عیادت دادستان کاشان و نماینده مردم در مجلس از جوان مجروح آمربه معروف کاشانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها