احمد درویشی
فرمانده سپاه ناحیه میناب

دانش آموزان بسیجی حماسه های بزرگی را در دفاع مقدس آفریدند

سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب در یادواره شهدای دانش آموز در مدرسه طالقانی شهرستان میناب گفت: دانش آموزان بسیجی حماسه های بزرگی را در دفاع مقدس آفریدند
کد خبر: ۹۱۸۶۷۰۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب در این مراسم یادواره ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: امروز ما در جنگ تسلیحاتی با دشمن قرار نداریم زیرا دشمن توان مقابله با ما را ندارد بلکه دشمن می خواهد با جنگ رسانه ای عقیده و تفکر انقلابی را از ما بگیرد.

سرهنگ احمدی نیا گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی امام راحل، ما هیچ گاه زیر بار زور نرفتیم و به همین خاطر دو ابرقدرت بزرگ شرق و غرب دنیاکه باهم در تقابل بودند برای نابود کردن انقلاب ما با هم متحد شدند و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند.

 سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: در دفاع مقدس جنگ را جوانان و نوجوانان ما با اراده پولادین و توکل به خداوند متعال اداره کردند و هیمنه شرق و غرب را به خاک مالیدند.

احمدی نیا گفت: ما امروز هم شهید بهنام محمدی ها و شهید حسین فهمیده های زیادی را داریم که نمونه اش شهید حججی های امروز است و دشمن می داند که اگر خطایی کند قطعا از صحنه روزگار محو خواهند شد.

طالب احمدی نیا افزود: امروز ما وظیفه داریم راه نورانی شهیدان عزیز را ادامه دهیم و اجازه ندهیم خون پاک و مطهر شهیدان هدر رود.

در پایان مراسم از خانواده های شهدای دانش آموز شهرستن میناب تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار