خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان زرقان، پیش از خطبه‌های نمازجمعه، به مناسبت هفته استکبارستیزی سخنرانی کرد.
کد خبر: ۹۱۸۶۹۴۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از فارس، یونس دیلمی، مسئول بسیج دانشجویی مرکز شهید مطهری(ره) دانشگاه فرهنگیان شهرستان زرقان، پیش از خطبه های نمازجمعه، به مناسبت هفته استکبارستیزی سخنرانی کرد. متن سخنرانی به قرار زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه ان لا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون

با درود و سلام بی کران به ساحت مقدس و نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمدمصطفی ( ص) و اهل بیت مطهرش و همچنین روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب بزرگ و تاریخی اسلامی ایران و با تقدیم بهترین سلام ها به ارواح طیبه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و بویژه 36 هزار شهید دانش آموز و با آرزوی سلامتی برای خمینی زمان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به نمایندگی از قریب به 18 هزار واحد بسیج دانش آموزی سراسر کشور به استحضار ملت شریف، بصیر، مبارز و انقلابی ایران می رسانم:

هفته بسیج دانش آموزی از یک سو یادآور حماسه ماندگار دانش آموزان بسیجی شهیدی همچون محمدحسین فهمیده، بهنام محمدی و 36000 لاله لایق گلستان انقلاب اسلامی، و از سوی دیگر نشان دهنده دانش و باور بارور پیروزی های درخشان سرزمین عشق وعرفان وتعالی ایران است که بار دیگر درتلالو صمیمیت ودرخشش اراده آینده سازان انقلاب اسلامی فرامی رسد و مشام جان میلیون ها دانش آموز را عطرآگین می نماید.

اینک اما نسل چهارم دانش آموزان بسیجی، خود را مهیای ورود به عرصه های مختلف نبرد با دشمنان و شیاطین عالم می کنند و آماده اند تا  فرموده رهبر و مقتدای خود قله های بلند تهذیب، تحصیل و ورزش را از آن خود نمایند. دانش آموزان بسیجی، امروز به خوبی می دانند دشمنانِ مایوس شده از جنگ نظامی با ملت ایران، راه های جدیدی را برای نفوذ در فرهنگ، اقتصاد و سیاست این سرزمین هدفگذاری کرده اند لذا همگام با کسب مهارت های نظامی و دفاعی، قلم و اندیشه خود را نیز مهیای نبرد با دشمنان می کنند و آماده اند تا در کنار گروه های مختلف مردم، پرچم مقدس ایران عزیز را در جای جای گیتی به اهتزاز درآورند.

دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی یکپارچه و یکصدا انزجار خود را از تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب جنایتکار اعلام نموده و معتقدند با اتکاء به تدابیر راه گشا و حکیمانه رهبر انقلاب و  بهره گیری از تجربیات دوران پر افتخار دفاع مقدس و میدان دادن به جوانان انقلابی که راهگشای اجرای اقتصاد مقاومتی خواهد بود مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گوی استکبار زده خواهد شد.

یادمان نرفته است که رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت 13 آبان فرمودند : " آمریکا رو به افول است " ، شکی نیست با میدان دادن به جوانان روزی خواهد رسید به دستان با برکت همین جوانان و با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تمدن غرب افول خواهد کرد و جای خود را به تمدن نوین اسلامی خواهد داد.

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که خطاب به ما جوانان جمهوری اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ گردید. امروزه چراغ راه این تشکل امین و متدین قرار گرفته است اما دلخوریم از سایر دستگاه ها و مجموعه هایی که هنوز تحلیل ، تبیین و اجرای این بیانیه را در دستور کار خود قرار نداده اند! علی رغم اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند : " در کشور ما سطح حرکت، سطح شورآفرینی، سطح پیش‌رانی به نوجوانان رسیده است " همچنان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که پایه و اساس این وزارتخانه و همگام و همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می باشد غافل شده ایم و متاسفانه شاهد گرایش مسئولین عالی رتبه نسبت به سندهای غربی همچون 2030 بوده ایم.

نسل چهارم انقلاب معتقد است نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران نه تنها نباید تحت تاثیر طراحی های جهانی برای تهی کردن انسان از خدا قرار گیرد بلکه باید با برنامه ریزی های دقیق و بلندمدت همچون اجرایی شدن سند تحول بنیادین و تقویت متون کتب درسی به پرچمدار اصلی نظامات آموزشی جهان و منطقه مبدل گردد!

افتخارآفرینی دانش آموزان بسیجی در میادین مختلف علمی و فناوری، سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سالهای اخیر به وضوح نشان می دهد نسل چهارم انقلاب به درک دقیق و درستی از نیازهای کشور در بخش های مختلف دست یافته است لذا آماده است تا در عرصه نبرد گسترده اقتصادی نیز با بهره گیری از الگوی مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت های درونی، پوزه استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آنها را به خاک بمالد!

به ملت بزرگ ایران و نیز آزادی خواهان سراسر جهان اطمینان می دهیم نسل چهارم انقلاب با وجود هجمه های گسترده و مختلف فکری - فرهنگی دشمنان طی سالهای اخیر نه تنها از هیچ یک از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی کوتاه نخواهد آمد بلکه تلاش و اهتمام خود را برای پیگیری آنها در بخش های گوناگون افزایش داده و با هوشیاری کامل هرگز اجازه نخواهد داد مفاهیم عمیق و نورانی انقلاب اسلامی و سیره عملی پیر جماران، تحت عناوین روشنفکرمآبانه مورد تحریف قرار گرفته و یا به دست فراموشی سپرده شوند!

افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی، امروز از مدعیان حقوق بشر سوال می کنند که چرا در برابر نسل کشی های اخیر یمن و نیز کشتار مردم بحرین و فلسطین سکوت نموده و در پشت پرده سیاست از اینگونه اقدامات ابراز شادی و خرسندی می کنند؟

حمله صدام به ایران و کویت، جنگهای صهیونیستها با حزبالله و حماس، بحران سوریه، پیدایش داعش، دولتسازی در کردستان عراق، انتقال داعش به افغانستان، جنگ یمن، و معامله قرن سلسله پدیدههایی هستند که حتماً خود آنها یا مشابهشان ادامه خواهد یافت و آرامشی در جهان اسلام حاکم نخواهد شد.

تجربه نشان داده است در نقطه مقابل و در مواجهه با «محیط بحران»، گفتوگو و دیپلماسی موجب رفع بحران نمیشود و غرب با حضور مستقیم نظامی و حمایت از دولتهای غیرمردمی و تحریک اختلافات کلامی افزایش ضریب امنیت صهیونیستهاست. مسئله فلسطین با سی سال گفتوگو حل نشد، اما با چند جنگ چریکی حماس و حزبالله اهمیت «نظریه مقاومت» برجستهتر شد یا مثلا مسئله داعش با گفتوگو قابل حل نبود، اما با سیاست مشت آهنین فروپاشید .

پیروزی جبهه حزب الله در تمامی عرصه های مقاومت قطعیست و به فضل خداوند متعال به زودی رقم خواهم خورد اما این جوانان برومند جمهوری اسلامی هستند که باید با تبیین و تبلیغ نظریه مقاومت راه را جهت اجرای این راهبرد و پیشبرد در جمهوری اسلامی هموار نمایند.

و اما سخن پایانی ، اکنون که دشمنانِ یهودی – سعودی، با کمکِ اَیادیِ داخلی شان کمرِ همّت برای دست اندازی به حقوقِ مُسلَّمِ ملّتِ انقلابی و مؤمن بسته اند و اهدافِ مختلفی از جمله حمله به محورِ مقاومت در منطقه را دنبال می کنند، ما وارثانِ مکتبِ شهید فهمیده ها و بهنامِ محمدی ها به آنانی که خواسته یا ناخواسته دست به چنین اعمالی می زنند اعلام می داریم که با تَأسّی از شهدای مدافع حرم تا آخرین قطره ی خونمان بر سرِ آرمان های بلندِ امامِ راحل و شهدا ایستاده ایم و با مولا و مُقتدایمان، اِمامِ زمان عَجَّلَ الله تَعالی فَرَجَهُ الشَّریف و نایبِ برحَقِّشان حضرتِ امام خامنه ایِ عزیز، عهد و پیمان می بندیم که در جهتِ برپاییِ حکومتِ صالحان و مستضعفان تا ظهورِ مُنجیِ عالمِ بشریّت و برپایی عدل و داد در جهان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها