فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: چهارمین کاروان راهیان نور دختر اردبیلی به تعداد ۲۸۰ نفر در قالب ۷ دستگاه اتوبوس جهت زیارت یادمان شهدا به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۱۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
اعزام چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموز دختر اردبیلی به مناطق عملیاتی
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقان گفت: چهارمین کاروان راهیان نور دختر اردبیلی به تعداد ۲۸۰ نفر در قالب ۷ دستگاه اتوبوس جهت زیارت یادمان شهدا به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی: هدف از اجرای این برنامه را ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود:در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدا با رشادت‌ها و فداکاری‌های فراوان از اسلام و کشور دفاع کردند به همین منظور با اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی چه در جنوب کشور و چه در شمالغرب آشنا نمودن با فداکاری و دلیر مردی رزمندگان اسلام است.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل اذعان داشت: کاروان‌های راهیان نور یک سنت حسنه و یک کار فرهنگی بزرگ و تاثیر گزار در جامعه می‌باشد و این رزمندگان و شهدای عزیزمان بودند که دلیر مردانه و باعزت در مقابل دشمن سر تا پا مسلح ایستاده و دشمن را به زانو در آوردند.

وی گفت: دانش آموزان عزیز در طول این ۲ روز از یادمان‌های شهیدان باکری در شهرستان ارومیه و یادمان شهید بروجردی در شهرستان نقده و همچنین یادمان شهدای مظلوم و فداکار و شجاع منطقه تمرچین بازدید خواهند نمود.
ارسال نظرات