با حضور گروه‌های جهادی فعال در عرصه اقتصادی:

جشنواره رویش 3 با حضور فعالان اقتصادی در تهران برگزار می شود

مسئول کارگروه اقتصادی معاونت جهادی بسیج دانشجویی گفت: جشنواره رویش 3 با حضور فعالان اقتصادی در15 الی 17 آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۹۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگاربسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از یزد، محمد امین میرچی، مسئول کارگروه اقتصادی معاونت جهادی بسیج دانشجویی گفت: دوره تخصصی رویش ۳ ویژه گروه‌های جهادی فعال در عرصه اقتصادی ۱۵ الی ۱۷ آبان برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله محور‌های مهم در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، تکیه بر ظرفیت‌های انسانی و اجتماعی و بهره گیری از تشکل‌های خودجوش و مردمی است. در این میان گروه‌های جهادی با برخورداری از شبکه وسیع در سطح کشور و‌همچنین تعداد و کیفیت نیرو‌های جهادی مانند گذشته می‌توانند در الگوسازی و‌ترویج فعالیت‌های اقتصادی در مناطق روستایی موثر باشند.

میرچی اضافه کرد: در همین راستا برای پشتیبانی محتوایی و عملیاتی گروه‌های جهادی در این حوزه، کارگروه اقتصادی ذیل معاونت جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی اقدام به برگزاری دوره رویش۳ کرده است. مخاطبین این دوره، ۱۰۰ گروه جهادی برتر کشور و فعال در عرصه اقتصادی می‌باشند که با تیم خود در این دوره شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره سوم رویش دارای اهداف ذیل است:
۱) آموزش و توانمندسازی اقتصادی گروه‌های جهادی برتر کشور
۲) شبکه سازی گروه‌های جهادی فعال در حوزه‌های اقتصادی
۳) ایجاد کارگروه‌های تخصصی اقتصادی
۴) معرفی گروه‌های برتر
۵) تشکیل سند تجربیات اقتصادی گروه‌های جهادی
۶) آماده سازی گروه‏های جهادی برای همکاری با نهاد‌های حامی
وی اظهار داشت: جهت ثبت نام در دوره رویش ۳، جهادگران به سایت سومین جشنواره ملی جهادگران مراجعه کرده و ثبت نام کنند. سپس در قسمت (ارسال طرح، ایده، تجربه) با انتخاب موضوع «اقتصادی» عنوان را با تیتر موضوعی که گروه به صورت ویژه در عرصه اقتصادی بر روی آن کارکرده پر کنند. در قسمت بیان مسئله جهادگران به صورت کامل شرح بدهند که چه مسئله‌ای را حل کرده اند و در بخش چکیده گزارش فعالیتی که انجام شده توسط گروه به صورت کامل و مبسوط ارائه دهند.
تمام گروه‌های جهادی فعال در عرصه اقتصادی، جهت شرکت در این دوره، باید از طریق سایت جشنواره ملی جهادگران اقدام نمایند.
 
ارسال نظرات