سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۵۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبانسازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»
«ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌های‌تان را استوار می‌دارد»

با وجود گذشت نزدیک به چهل سال از حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور و انقلابی ایران اسلامی، ابعاد این اقدام جسورانه مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، همچنان نماد، نشانه و سرمشقی ارزشمند برای دوران کنونی ایران اسلامی است.

۱۳ آبان در سه مقطع تاریخی سال‌های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خاری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده است.

۱۳ آبان، روزی است که باطن مداخله گر و جاسوس مسلک شیطان بزرگ برملا شد و تجربیات و درس‌های گرانبهایی از این روز عزیز در نزد ایرانیان و آزادی خواهان جهان به یادگار ماند. این روز، روزی افتخار آمیز برای ملت ایران و نشانه‌ای پر نور در راه عزت طلبی و استقلال خواهی پیروان خط حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

۱۳ آبان یوم الله است تا به همه ملت‌های آزادی‌بخش نشان دهد، هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت‌های استکباری بزرگتر باشد، می‌توان با ایمان به خدای بزرگ و اتکا به ملت‌ها و با مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد. ۱۳ آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملت‌های مستضعف و رسواگر سیاست‌های زیاده‌خواهانه آن‌ها علیه ستمدیدگان در اقصی نقاط عالم است.

حال حقوق دانان بسیجی در جهت پاسداشت بهتر ارزش‌های این روز بزرگ که به روز استکبار ستیزی معروف است ذکر چند نکته راضروری می‌داند:

۱- امروز راه و توطئه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی نه تنها به پایان نرسیده بلکه هر سال با حیله و نقشه‌ای جدید در صدد است تا مردم و آرمان‌های انقلابی آن‌ها را از بین برده و یا تحت سیطره خود درآورد؛ از این رو لازم است مسئولان کشور با تدبیر و عقلانیت در راستای خدمت رسانی به مردم و کارآمد سازی انقلاب و بسظ و گسترش عدالت در جامعه و مبارزه با فساد، بصورت شبانه روزی در جهت خنثی کردن برنامه‌های دشمن گام بردارند.

۲- نفوذ راهبرد اصلی دشمن در شرایط فعلی است و متاسفانه برای انقلاب در چهل سال گذشته از این مجرا ضرباتی تحمیل و هزینه‌هایی ایجاد شده است. امروز دشمن با برنامه ریزی گسترده بدنبال نفوذ در مسئولان به اشکال و انحای مختلف است؛ تا در حوزه‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی نقش آفرینی نماید امروز که دشمن تلاش می‌کند دست خود را از آستین برخی مسئولان وابسته بیرون آورده و ضربه لازم را بر پیکر انقلاب وارد نماید لازم است مردم با دقت به وقایع روز ۱۳ آبان و دستاورد‌های حاصل از تسخیر لانه جاسوسی؛ با هوشیاری و تیز بینی، در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۸، دست وابستگان، مفسدین و یاری گران استکبار را از امور سیاسی و اجرایی کشور قطع نمایند.

۳- امروز دشمن با نگاه به شکست‌های متوالی خود در مواجهه با جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته، تنها راه موفقیت را مسائل اقتصادی می‌داند لذا با حملات ناجوانمردانه اقتصادی می‌خواهد مردم را از نگاه عمیق به دستاورد‌های انقلاب و وقایعی مانند ۱۳ آبان بازدارد که البته باید گفت: این نگاه جاودانه به دستاور‌های انقلاب و یوم الله ۱۳ آبان نه تنها حذف نمی‌شود، بلکه روز به روز بر جایگاه آن افزوده خواهد شد از این رو مسئولان اجرایی کشور نیز باید به درستی در این مسائل ورود کرده و اجازه ندهند تا نظام سلطه با فشار‌های اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهند.

۴- ملت انقلابی و مومن ایران یکبار در تاریخ ثبت کرده اند که قطع ید آمریکا از کشور، استقلال و برکات فراوانی در پی داشته است از این رو مسئولانی که هنوز راه نجاتشان را در گرو ارتباط با غرب می‌دانند باید بدانند که ملت انقلابی ایران دیگر این اجازه را به آن‌ها نخواهند داد. برجام و امثالهم ثابت کرد که آمریکا و دوستان پلیدش هیچگاه خواستار پیشرفت ایران و ایرانی نیستند. از این رو در روز ۱۳ آبان دوباره یک صدا خواهند شد تا دست آمریکا را از کشور برچینند.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، سازمان بسیج حقوق دانان ضمن دعوت ازعموم ملت شهید پرور ایران اسلامی جهت حضور پرشکوه در بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان اعلام می‌دارند؛ همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت کرده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، همواره در راستای زنده نگه داشتن آرمان‌های ضداستکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته در صحنه حضور خواهد یافت و در گام دوم انقلاب با اقدام جهادی در راستای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی کوشا و فعال خواهد بود.

 

سازمان بسیج حقوق دانان کشور

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات