خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس:
عمق نفوذ انقلاب اسلامی امروز دشمن را به هراس انداخته است و ان شاءالله این نفوذ تفکر امام راحل و نائب بر حقش ادامه خواهد داشت و تا زمانی که ثمره جهاد انبیا در گسترش نگاه توحیدی در سرتاسر عالم برپا گردد.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۹۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس، با صدور بیانیه ای، یاد و جایگاه یوم الله، ١٣ آبان را گرامی داشتند. متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳ آبان روز بیداری احاد ملت شریف ایران به ویژه جوانان بصیر ملت ایران در مقابله با فتنه انگیزی های استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و سایر ایادی حقیرش میباشد.

اکنون و پس از گذشت بیش از 66 سال سابقه تاریخی جنایات امریکای خبیث، در دوران و عصری به سر می‌بریم  که آمریکا نه تنها با عزم انقلابی ملت ایران به زانو درآمده بلکه حلول ربیع پر طراوت گام دوم انقلاب را به نظاره نشسته است. یوم الله 13 ابان در دکترین انقلاب اسلامی در واقع ترجمان خصم همیشگی استکبار جهانی است که از سال 43 و با تبعید حضرت امام در خاطر ملت شریف ایران نشست و با کشتار خونین سال 57 به درک مردم از جنایات امریکا ضریب داد و در سال 58 و با تسخیر جاسوسخانه امریکا در انقلاب دوم جوانان بصیر و انقلابی این ملت شریف به نقطه سقوط خود نزدیک شد. نقطه ای که از ان میشود به شروع فصل تازه ای از موازنه قدرت در جهان اشاره نمود.

امروز پس گذشت چهل سال از ۱۳ آبان ۵۸ و سیلی محکم دانشجویان پیرو خط امام به استکبار ملت ایران بیش از پیش با ذات نظام سلطه آشنا شده است.

متاسفانه در دوران افول نظام سلطه و اوج گیری انقلاب در گام دوم و پس از بدعهدی آمریکا و غرب هنوز عده ای خواب رابطه با آمریکا را میبینند.

اکنون که شاهد بیداری جهان اسلام و هراس بیش از پیش رژیم غاصب صهیونیستی از قدرت اسلام هستیم دشمنان کما فی السابق در پی ایجاد شکاف در صفوف مسلمانان کشور های منطقه از جمله عراق و لبنان هستند که انشاالله با هوشیاری مردم و دلسوزان این ملل اسلامی باز هم توطئه استکبار خنثی خواهد شد.

 ان شاءالله...

با توجه به مبارکی این روز بر مستضعفان و آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان، دانشجویان دانشگاه های استان فارس ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و علمدار کبیر انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مهمترین مواضع و خواسته های دانشجویان انقلابی را بیان مینماید:

۱-عمق نفوذ انقلاب اسلامی امروز دشمن را به هراس انداخته است و ان شاءالله این نفوذ تفکر امام راحل و نائب بر حقش ادامه خواهد داشت و تا زمانی که ثمره جهاد انبیا در گسترش نگاه توحیدی در سرتاسر عالم برپا گردد ما با همه وجود در این مسیر آماده مواجهه با هر توطئه داخلی و خارجی هستیم و اعتقادمان بر تن است که به زودی این علم را به دستان مبارک امام عصر (عج) خواهیم سپرد.

۲-برخی ضعف ها و مشکلات در کشور های اسلامی مثل عراق و لبنان باعث ایجاد اعتراضات مردمی شده است که متاسفانه باعث ایجاد فضای سوء استفاده از این مطالبات بحق مردمی شده است.با توجه به توصیه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی علاج ناامنی ها و رسیدگی به مطالبات بحق مردم در چارچوب قانون، خواستار اصلاح هر چه زودتر مشکلات مردم این کشورها برای رفع ناامنی ها هستیم.

۳-امروز و در شرایطی که مسلمان مظلوم یمن،کشمیر،میانمار و بحرین در بدترین و شدیدترین سرکوب ها قرار دارند، از کشورهای مدعی حقوق بشر نه تنها اعتراضی به گوش نمیرسد بلکه خود آنها به این ظلم بزرگ یاری هم میرسانند و این حقیقت تاییدیست بر سفارشات موکد امامین انقلاب که دشمنی استکبار حد یقفی نداشته و ندارد و تنها راه علاج مقاومت است.

۴-گرچه در ۱۳ آبان ۵۸ سفارت آمریکا تسخیر شد ولی سلطه آمریکا بر مغز های بعضی مسئولان باعث ضربه به انقلاب شده است

با توجه به انتخابات پیش رو در سال جاری، جنبش دانشجویی آمادگی خود را برای مقابله با غربگرایی و بی عدالتی ها مثل همیشه اعلام میدارد.

۵-مرگ بر آمریکا، شعاریست قلبی و مبتنی بر عمق راهبردی انقلاب اسلامی و نه علیه یک کشور بلکه علیه یک تفکر، علیه تفکر سرمایه داری وعلیه استعمار و استکبار جهانخوار و این شعار، منتج به شعوری در سرتاسر عالم شده که اکنون تجلی ان را در بیداری ملت های منطقه شاهدیم و بی شک این حقیقت تا نابودی کامل جبهه شیطان اکبر ادامه خواهد داشت

ما دانشجویان انقلابی استان فارس ضمن تجدید پیمان با ارمان های استوار انقلاب اسلامی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، از مردم ،مسئولین و گروه های سیاسی میخواهیم بار دیگر در این روز بزرگ با حضور گسترده سیلی محکمی به صورت استکبار بکوبند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها