خبرهای داغ:
جلسه انس و مودت کانون بازنشستگان سپاه اندیمشک در روز پنجشنبه مورخ ۱۶ آبان ۱۳۹۸ با سخنرانی سید عطاءاله موسوی ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۸۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در نشست انس و مودت کانون بازنشستگان سپاه اندیمشک تصریح کردند: بیانیه گام دوم انقلاب توصیف گذشته ، حال و آینده انقلاب اسلامی ایران است و عظمت اصل انقلاب ، عظمت راه طی شده در ۴۰ سال گذشته ، عظمت جوانان انقلابی و عظمت آرمان و اهداف انقلاب در آن قابل درک ومشاهده است.
ایشان افزودند اگر در ۴۰ سال پیش در خرید سلاح های ابتدایی و حتی سیم خاردار دچار مشکل بودیم، اما امروزه پیشرفته ترین سلاح ها را با استفاده از فکر ودانش جوانان انقلابی خودمان تولید میکنیم. و اگر در گذشته آمریکا تصور می کرد با چند بالگرد و نیروی نظامی می تواند بر نظام اسلامی فائق آید، امروز برای مقابله با انقلاب اسلامی نیازمند یک ائتلاف بزرگ از دهها دولت معاند یا مرعوب است.
با همت جوانان انقلابی و ایثارگری رزمندگان اسلام و به عظمت خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گام اول انقلاب باقدرت برداشته شد و وارد گام دوم شدیم.
سرگرد پاسدار سید عطاءاله موسوی در ادامه با اشاره به هدف قرار دادن پهپاد متجاوز آمریکا( گلوبال هاوک) توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد؛ ما نه تنها پهپاد آمریکا را زدیم بلکه می توان گفت علم و دانش آمریکایی ها را با استفاده از فکر و دانش جوانان مومن و انقلابی خود هدف قرار دادیم. آن پهپاد حاصل علم دانشمندان آمریکایی بود و سامانه سوم خرداد حاصل علم جوانان دانشمند و انقلابی ایرانی است‌.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان داشت: نکته مهم و اساسی که همه باید بدانند و در ۴۰ سال گذشته تجربه کرده ایم این است که در هر جا انقلابی عمل شده و به جوانان انقلابی میدان داده ایم پیشرفت کرده و موفقیت به دست آورده‌ایم. به عنوان نمونه پیشرفت در دانش هسته‌ای، سلول های بنیادی ، جایگاه علمی پژوهشی و البته صنایع دفاعی و هر جا که انقلابی عمل نشده و چشم به بیرون دوخته شده دچار مشکل بوده‌ایم.

سید عطاالله موسوی افزودند از آنجا که برای گام برداشتن نیازمند هدف هستیم و همانگونه که رهبرمعظم انقلاب در متن بیانیه گام دوم خطاب به جوانان فرموده اند که از انقلاب خود حراست کنند و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمااست نزدیک کنند، لذا این بخش از بیانیه که در واقع هدف اصلی و اساسی در گام دوم انقلاب اسلامی به شمار می رود، باید همواره در برابر دیدگان همه ما باشد و تمام همت و تلاش جوانان ان شاءالله معطوف به عملی شدن این فرمایش معظم له باشد.
وی با اشاره به بخش‌های مهم دیگری از بیانیه گام دوم انقلاب بیان داشت: از منظر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی وطبق فرموده ی معظم له، طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات حکومت جمهوری اسلامی ایران است و دلهای همه مسئولین به طور دائم باید برای رفع محرومیت ها بتپد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت بیان داشت: همواره قدردان خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان اسلام هستیم و حضور در جمع رزمندگان دفاع مقدس و مدافعین حرم که هیچگاه دست از جهاد بر نمی دارند را برای خود افتخار می دانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها