سه طرح عمرانی و کارآفرینی با حضور مسئولین کشوری در دانشگاه صنعتی شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۶۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدمهدی فاتح با اشاره به افتتاح سه پروژه این دانشگاه اظهار کرد: خوابگاه دخترانه شقایق با ۵۰ اتاق و ۲۰۰ تخت با زیربنای چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع افتتاح شد.
وی تصریح کرد: این مجموعه با روشن شدن چراغ کمک خیرخواهانه خیران به مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان و بهره‌گیری از مساعدت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان وزارت علوم و دو میلیارد تومان مصوبه سفر رئیس‌جمهور و اختصاص هفت میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از درامد دانشگاه در مجموع با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.
وی ضمن بیان اینکه ۶۵ درصد دانشجویان این دانشگاه غیربومی هستند و لذا تأمین خوابگاه در اولویت است، تصریح کرد: امروز با پرداختن به این اولویت و همچنین آماده‌سازی مجتمع ۱۶ واحدی توانستیم ۵۳۰ تخت خوابگاهی در سال جاری به مجموعه دانشگاه اضافه کنیم.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود بابیان اینکه این دانشگاه طی سال‌های اخیر با افت دانشجو مواجه نبوده است، بیان کرد: مفتخریم که با آماده‌سازی ظرفیت‌های لازم برای اسکان دانشجویان در دفترچه کنکور سراسری اعلام کرده است که خوابگاه به همه متقاضیان تعلق خواهد گرفت که باید در این مهم قدردان اعضای هیئت‌علمی بود که از بخشی درامد خود برای افتتاح این مجموعه گذشتند.
فاتح ضمن بیان اینکه سرای دانشجو نیز با زیربنای یک هزار و ۸۷۵ مترمربع و ۳۰ اتاق به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: برای این مجموعه که از سال ۸۸ کلنگ آن بر زمین خورد بالغ‌بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه صرف شد که صرفاً این اعتبارت در شرایطی که هیچ ردیف اعتباری دولتی نداشت تنها پیگیری مسئولان دانشگاه را می‌طلبد.
وی ضمن بیان اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود پرچم کارآفرینی را برداشته است، افزود: تأسیس فضای کار اشتراکی استارت تاپی با همکاری شتاب‌دهنده‌ها برای شرکت‌ها و تقویت استارت تاپ‌های دانشجویی گام مؤثری است که به ایجاد اشتغال و حمایت از تجاری‌سازی کمک می‌کند که راه‌اندازی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها