خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفتگو با «بسیج»:

شهدای بسیجی بدون هیچ چشمداشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهدای بسیجی بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و گوش به فرمان ولایت، جانانه در برابر دشمنان ایستادند.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۶۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

شهدای بسیجی بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتندمحمدتقی امیدی‌ساکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اهمیت بزرگداشت نام و یاد شهدای بسیجی، اظهار داشت: شهدای بسیجی بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و گوش به فرمان ولایت، جانانه در برابر دشمنان ایستادند.

وی عنوان کرد: شهدای دانش‌آموز با وجود کوچکی سن و سالشان حماسه آفریدند و ارمغان رشادت و فداکاری برای نسل‌های آینده به ویژه نسل نوجوان به یادگار گذاشتند.

وی گفت: ضرورت آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموزی در با وجود سن و سال کم حماسه‌های بزرگی را به ارمغان آوردند و درس ایثار و شهادت به نسل‌های آینده دادند از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اجلاسیه کنگره ۴۰ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی یکی از برنامه‌های شاخص است که آذر ماه سال جاری به‌مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ما حدود ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی داریم که از این تعداد یک هزار و ۷۶ شهید به استان همدان مربوط است.

امیدی‌ساکت عنوان کرد: از هر ۱۱ شهید کشور یک شهید دانش‌آموز است و از هشت هزار شهید استان همدان نیز از هر هشت شهید یک شهید دانش‌آموز است.

وی عنوان کرد: حدود ۵ هزار شهید معلم داریم که از این تعداد نیز ۲۱۹ شهید معلم سهم استان همدان است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در مدارس استان همدان یادآور شد: یادواره یک هزار و ۷۶ شهید دانش‌آموز استان همدان نیز در حسینیه گلزار شهدا با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و ریاست بنیاد شهید و مسئولین و فرماندهان ارشد سپاه برگزار شد.

وی در خصوص اهمیت بزرگداشت نام و یاد شهدای بسیج دانش‌آموزی، گفت: آشنایی نسل آینده به ویژه نوجوانان و جوانان به عنوان آینده‌سازان جمهوری اسلامی ایران با نام و یاد شهدا ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار