دانش آموزان بسیجی خواهر مقطع دوم متوسطه از استان سیستان و بلوچستان در قالب اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۷۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، مسئول ستاد راهیان نور سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که اعزام علاقه مندان به اردوی راهیان نور یک کار فرهنگی بسیار بزرگ است گفت: از ابتدای ماه جاری تا 18 آبان بیش از 500 دانش آموز بسیجی خواهر مقطع دوم متوسطه از استان سیستان و بلوچستان در 3 مرحله در قالب  اردوی راهیان نور دانش آموزی به استعداد 12 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: مرحله اول از شهرستان زاهدان با تعداد ۱۶۸ دانش آموز بسیجی خواهر به استعداد چهار دستگاه اتوبوس در تاریخ 11 آبان ماه  اعزام شدند.
 
سرهنگ فقیری بیان کرد: مرحله دوم این اعزام از شهرستان زابل با حضور ۱۶۹ دانش آموز بسیجی خواهر به استعداد 4 دستگاه اتوبوس در تاریخ 14 آبان ماه به این اردوی معنوی اعزام شده اند.
 
مسئول ستاد راهیان نور سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرحله سوم این اعزام از شهرستانهای نیمروز، هامون، هیرمند، زهک بوده که تعداد 174 دانش آموز بسیجی خواهر به استعداد 4 دستگاه اتوبوس  در تاریخ 18 آبان ماه به اردوی راهیان نور دانش آموزی در جنوب کشور اعزام شده اند.
 
وی بیان کرد: این اعزام ها به مدت 5 روز بوده و اعزام شوندگان از مناطق عملیاتی اروند کنار، هویزه، چزابه، طلائیه، مسجد خرمشهر، شلمچه بازدید کرده اند.
 
 
ارسال نظرات