خبرهای داغ:
نشست صمیمی سرگروه‌های حلقه شهید «بخشی» حوزه مقاومت امام حسن(ع) شهر دمق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۸۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

نشست صمیمی سرگروه‌های حلقه شهید «بخشی» حوزه امام حسن(ع) شهر دمقبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام ابراهیمی سرمربی حلقه‌های صالحین در نشست صمیمی با مربیان و تعدادی از سرگروه‌های حلقه شهید «بخشی» حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) شهر دمق به بیان اهمیت موضوع تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان در راستای تربیت 8 میلیون جوان مومن انقلابی پای کار پرداخت.

وی لزوم این کار را ارتباط مستمر مربیان با سرگروه‌ها و تشکیل حلقه سرگروه‌ها به‌صورت ماهانه و منظم دانست و هدف از تشکیل این جلسات را توانمندسازی سرگروه‌ها عنوان کرد.

در این جلسه ضمن اینکه مربیان و سرگروه‌ها نظرات خود را در راستای اهمیت موضوع بیان کردند، بر مواردی چون لزوم گفتمان‌سازی احادیث ائمه معصومین(ع) بین حلقات، تشکیل گروه در فضای مجازی برای حلقات، تبیین بیانات مقام معظم رهبری و همکاری حلقات و پایگاه‌ها با هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی مساجد در راستای تقویت حلقه‌ها تأکید کرد.

تبلیغ برنامه‌های بسیج توسط روحانیون در منبرها، تقویت برنامه‌های ورزشی در بین حلقات، ایجاد ایده و خلاقیت در بین متربیان و افزایش ایمان و تقوا در بین سرگروه‌ها و متربیان نیز از دیگر موارد مطرح شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات