خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام اظهار کرد :مخترعان ، نوآوران و پژوهشگران استان می توانند تا نیمه اول آبان ماه محصولات و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان ارسال کنند .
کد خبر: ۹۱۹۱۳۲۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

تجلیل از برترین های علمی در جشنواره جهادگران علم و فناوری 

محمود علی پور مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام عنوان کرد : جشنواره جهادگران علم و فناوری ، با هدف ترویج فرهنگ جهاد علمی و روحیه امید و نشاط در بین جوانان کشور ، کمک به بازدارندگی در مقابل فشارهای دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور ، نمایش قدرت و اقتدار چهل سالگی بسیج در جهت حفظ و تداوم ارزش ها و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایلام برگزار می شود .

وی ، هم افزایی و تعامل مراکز آموزش عالی ، دستگاهها و سازمانها در عرصه علم و فناوری ، حمایت از ایده‌ها و طرح ‌های نوآورانه و توسعه فرهنگ علم و تحقیق در سطح استان را از جمله اهداف شاخص سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان برشمرد و اظهار کرد : جشنواره جهادگران علم وفناوری نیز با اهدافی چون ایجاد شور و نشاط علمی بین نخبگان  استان ، معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی ، حضور هدفمند نخبگان در چرخه علم و فناوری و شناسایی ، تشویق و ترغیب سرآمدان علم و فناوری استان ، جهت الگوسازی و معرفی آنان در بین آحاد جامعه  ، برگزار خواهد شد .

علی پور ، با بیان اینکه این جشنواره فعالیتی برای معرفی دانشوران ، مبتکران ، محققان و نوآوران استان است عنوان کرد : مخترعان ، نوآوران و پژوهشگران استان می توانند تا نیمه اول آبان ماه محصولات و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان امیرکبیر ، موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان استان ارسال نمایند .

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام ، با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری  ( مدظله العالی) در خصوص اهمیت تولید علم و  نقش موثر نخبگان در حل مسائل و مشکلات کشور تصریح کرد : شناسایی  استعدادها ، توانمندی ها و قابلیت های نخبگان زمینه را برای استفاده از این ظرفیت عظیم کشور ، در جهت پیشرفت ‌های روزافزون کشور فراهم خواهد کرد .

وی ، در پایان اظهارات خود ، با بیان اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره از نوآوران ، فناوران ، مخترعان و فرماندهان پایگاههای علمی برتر تجلیل خواهد شد تصریح کرد : در حاشیه این جشنواره نیز ، نمایشگاهی از جدیدترین محصولات و دستاوردهای علمی برپا و تعدادی از محصولات دانش بنیان با حضور مسئولان رونمایی خواهد شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه و تجلیل از نخبگان و فناوران و برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی استان ، در هفته بسیج برگزار خواهد شد .

ارسال نظرات