مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه انصارالمهدی (عج) از افتتاح 2واحد مسکونی به همت بسیج ورزشکاران در روستای جوقین شهرستان ایجرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۱۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

طیب امیری در گفتگو با خبرنگاربسیج ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج  اظهار داشت: بسیج  یادگار امام خمینی (ره) و میراث گرانبهای امام و شهیدان می باشد و وظیفه ما در این زمان ترویج فرهنگ ، اندیشه و تفکر بسیجی در جامعه و کل جهان اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف  بسیج آگاه سازی ،روشنگری وبصیرت افزایی جامعه ورزشی  نسبت به اتفاقات جامعه است افزود:فرهنگ سازی منش پهلوانی، خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران است.

 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه انصارالمهدی (عج)تصریح کرد: برگزاری نشست های سیاسی وبصیرتی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای ورزشکاران وخانواده های آنها  در شهرستان ابهر با حضور سردار آذرنوش ؛مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور،برگزاری نشست هم اندیشی مربیان حلقه های صالحین و افتتاح 2واحد مسکونی به همت بسیج ورزشکاران واداره ورزش وجوانان استان در روستای جوقین  از جمله مهمترین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه انصارالمهدی (عج) در هفته بسیج  خواهد بود.

 

امیری با یادآوری اینکه وقوع سیل اخیر در روستای جوقین سبب تخریب کامل این دو واحد مسکونی شده بود،افزود: سازمان بسیج ورزشکاران سپاه انصارالمهدی (عج) به همت سازمان ورزش وجوانان استان و کمک خیرین،از تیرماه سال جاری اقدام به احداث این واحدها نموده و با عنایت خداوند متعال  در هفته بسیج به صاحبان خود تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظرات