خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بصیرت مردم دارالمومنین همدان در همراهی نکردن آشوب گران و فتنه گران، آنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۰۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

بصیرت مردم همدان آشوب‌گران و فتنه‌گران را ناکام گذاشتسردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از مردم ولایت مدار و با بصیرت استان همدان از همراهی نکردن با آشوب‌گران و فتنه‌گران داخلی و خارجی که به بهانه اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، اغتشاشات اخیر را در کشور به راه انداختند، تقدیر کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی در استان با اجرای تدابیر و طرح‌های انتظامی با همکاری دستگاه‌های امنیتی ضمن اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات افرادی که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند توانست امنیت و آرامش را در جای جای استان برقرار کند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اقدام قاطع و به موقع نیروی انتظامی استان که مانع از شکل‌گیری اغتشاشات و نا امنی در استان شد، بیان داشت: پوشش امنیتی مراکز حساس و دولتی و همچنین جایگاه‌های سوخت و فروشگاه‌ها از اهداف اساسی پلیس استان در این طرح بود که  به نحو مطلوب اجرا شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس استان با افراد آشوب‌گر که قصد برهم زدن نظم جامعه را دارند، گفت: پلیس استان با اقتدار اجازه نخواهد داد، این گونه افراد که عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان هستند، امنیت شهروندان را دچار خدشه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات