خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۶۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲

اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ سیدجواد حسینی در نشست خبری با اصحاب با اشاره به آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان، از اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه همزمان با این هفته در ملایر خبر داد و بیان کرد: رزمایش شکوه، اقتدار و عظمت با حضور هزاران نفر از بسیجیان این شهرستان در پنجم آذر از محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در ملایر است.

وی بسیج را نماد خدمت‌رسانی به مردم و جامعه دانست و افزود: هفته بسیج امسال به محوریت شعار «بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: قبل از آغاز هفته بسیج مسابقه نقاشی خیابانی با حضور ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی با سه موضوع نه به اعتیاد، استکبارستیزی و جهاد و شهادت، همایش هسته‌های کتابخوانی و یادواره شهدای روحانی و طلبه قبل از آغاز هفته بسیج برگزار شد.

وی عطر افشانی مزار شهدای عاشورا، محفل انس با قرآن در محضر شهدا، تقدیر از ورزشکاران بسیجی، یادواره شهدای روستای قلعه باباخان، برگزاری جشنواره غذا و صنایع دستی در روستای ازناو را از جمله برنامه‌های اجرا شده در نخستین روز از هفته بسیج عنوان کرد.

حسینی دیدار با امام جمعه ملایر، سخنرانی پیش از خطبه‌ها، برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه‌های مشاوره اجتماعی و حقوقی، پاسخ به شبهه‌های دینی، برپایی نمایشگاه کتاب و میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه، تجلیل از فرماندهان پاسگاه‌های مقاومت و فرماندهان پیشکسوت و یادواره شهدای زن را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی با بیان اینکه در طول هفته بسیج میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برپا می‌شود، گفت: در هفته بسیج از نخبگان علمی بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی ملایر تجلیل و از بیمارستان‌های ملایر، زندان و خانه سالمندان نیز بازدید می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: برای نخستین بار بسیجیان هنرمند این شهرستان همزمان با 5 آذر روز بسیج مستضعفان در رزمایش شکوه، اقتدار و عظمت نمایش «عاشورا تا ظهور» را اجرا می‌کنند.

وی افزود: این برنامه به صورت نمایش‌نامه توسط بسیجیان هنرمند در سالن 3 هزار نفری الغدیر اجرا می‌شود.

وی همچنین به دیگر برنامه‌های هفته بسیج همچون برگزاری یادواره شهدای اسلامشهر آق‌گل، یادواره شهدای اصناف و شهدای ورزشکار در یکی از منازل شهدای ورزشکار، مسابقه ورزشی فوتسال، اهدای چهل کتاب با عنوان «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» به مناسبت چهل سالگی انقلاب در دفترخانه‌های ازدواج، برگزاری ۴۰ نشست روشنگری و بصیرت در پایگاه‌های مقاومت، مسابقات قرآنی و تجلیل از فرماندهان پایگاه‌ها و خانواده‌های آنان اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: در آخرین روز از هفته بسیج حدود هشت واحد مسکونی سیل‌زدگان مددجویان زیر پوشش که توسط بسیجیان و در قالب رزمایش اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی احداث شد، با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بهره‌برداری می‌شود.

سرهنگ حسینی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی پزشکان در روستاها همچون علی آباد دمق و ۱۶ متری اول و دوم و طالقانی ملایر گفت: بعد از هفته بسیج یادواره شهدای دهنو علی آباد و شهدای روستای ازناو برگزار می‌شود.

هفته بسیج از ۲۹ آبان با شعار «بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» آغاز شده و تا ۶ آذر ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات