خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران:

تنها راه نجات کشور نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت نخبگان است/ مسئولان باید با روحیه بسیجی و جهادی مشکلات را حل کنند

امام جمعه شهر چمران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با تولیدکنندگان گفت: راه نجات کشور، نگاه به داخل کشور و استفاده از ظرفیت نخبگان است.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۴۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: اعتراض با اغتشاش و آتش زدن اموال عمومی تفاوت دارد و مردم از این کارها اعلام بیزاری کردند.

وی در ادامه به تجدید میثاق سران عشایر و بزرگان طوایف شهر چمران با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: از ملت بصیر و آگاه به ویژه مردم، سران قبایل، بزرگان عشایر، سادات، و روحانیت  شریف و غیور شهر چمران که با بصیرت با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه شهر چمران اضافه کرد: از نیروهای مخلص و جان بر کف نظامی، انتظامی و امنیتی که برای آرامش و امنیت مردم جانفشانی کردند نیز صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با تولیدکنندگان گفت: راه نجات کشور، نگاه به داخل کشور و استفاده از ظرفیت نخبگان است.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن ۵ آذر و آغاز هفته بسیج، عنوان کرد: تفکر بسیجی باید بر کشور حاکم شود و مسئولان با روحیه بسیجی و جهادی مشکلات را حل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار