خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

بسیج حافظ اندیشه‌های امام(ره) در عمل و اندیشه است

امام جمعه همدان گفت: بسیح حافظ اندیشه‌های امام(ره) در عمل و اندیشه است و همواره با اخلاص و مجاهدت در صحنه های سنگین و سخت حضوری موفق یافته است.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۲۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

بسیح حافظ اندیشه‌های امام(ره) در عمل و اندیشه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان با گرامیداشت هفته بسیج نیز اظهار داشت: بسیح حافظ اندیشه‌های امام(ره) در عمل و اندیشه است و همواره با اخلاص و مجاهدت در صحنه های سنگین و سخت حضوری موفق یافته است.

وی با بیان اینکه مردم نگران گرانی هستند بیان داشت: انتظار است سران قوا بر قیمت‌ها کنترل و نظارت کنند.

وی اظهار داشت: گزارش‌های واصله در روزهای اخیر حاکی از آن دارد که قیمت ها خیلی تفاوت با قبل از اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین نداشته و البته گاهی شاهد افزایش قیمت نیز بوده‌ایم که باید نظارت و تعدیل لازم صورت بگیرد.

امام جمعه همدان اضافه کرد: نظارت و کنترل بر قیمت ها باید جدی شود تا به مردم آسیب نرسد چرا که آنها نگران افزایش نرخ کالاها هستند.

وی با اشاره به اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین گفت: این تصمیم از سوی سران قوا اتخاذ شده و تاکید رهبر معظم انقلاب نیز رعایت قانون است.

شعبانی موثقی بیان کرد: اکنون نیز انتظار داریم مسئولان درصدد تبیین ضرورت اجرای این طرح برای مردم باشند ضمن اینکه بهتر بود مقداری پیرامون زمان و نحوه اجرای اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین آسیب شناسی لازم صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه گلایه ها به نوع اجرا است نه اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین، گفت: هم اینک یارانه ها عملی شده و نگرانی ها بیشتر پیرامون افزایش قیمت کالاها است.

امام جمعه همدان با تمجید از بصیرت و آگاهی مردم در برابر دشمنان انقلاب در اغتشاش های اخیر گفت: اغتشاش ها منجر به آسیب چندین هزار میلیاردی به منابع کشور شد و خواسته مردم برخورد جدی با عوامل آسیب ها است.

وی خاطرنشان کرد: البته در این بین ممکن است برخی جوانان اسیر هیجان ها شده باشند که توقع رافت در برخورد قانونی با آنها را داریم.

شعبانی‌موثقی با قدردانی از نیروهای بسیجی، نظامی، انتظامی و شورای تامین در سازماندهی لازم در آرام‌سازی جامعه و جلوگیری از هرگونه اغتشاش در استان همدان گفت: مردم با بصیرت همدان با مسئولان همراهی مطلوب را داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات