نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: مسئولین به میدان بیایند و باقی مانده عقب ماندگی کشور را جبران کنند تا دیگر به خارج از کشور وابسته نباشیم و به خود اتکا کنیم چون ایران اسلامی در حال پیشرفت است و پیشرفت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۳۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد با تبریک هفته بسیج، گفت: مردم ایران اسلامی اکثراً بسیجی بوده و هستند و در مسیر حق، راه خود را پیدا کردند.

امام‌جمعه یزد بابیان اینکه بسیج الگوهای بسیار زیادی دارد اظهار داشت: بسیجیان خصوصیت‌های بسیار ارزشمند و بزرگی دارند که باید در حفظ آن تلاش و کوشش صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد افزود: ای‌کاش برخی از وصیت‌نامه‌های شهدا را در کتاب‌های درسی می‌آوردند تا دانش آموزان و مردم بدانند که در آن زمان چه‌کارهای بزرگی انجام‌شده تا امروز کشور در امنیت قرارگرفته است.

وی آشنایی مردم و جوانان با ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس را از وظایف مسئولین بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان باید بدانند که باید رفتارشان اجتماعی باشد تا بتوانند جوانان را به سمت بسیج سوق دهند چون دشمنان با فضای مجازی و فرافکنی‌ها به دنبال این هستند که مردم را از دین دور کنند.

ناصری یزدی با تأکید بر اینکه تلاش دشمن این است که مردم و جوانان ایران اسلامی به سمت دین نروند تصریح کرد: از صدها سال پیش دشمن تلاش کرد که مردم به سمت دین نروند و این کار بسیجیان است که در درس و تحقیق و مطالعه و حرکت‌های جهادی و اخلاقی باید جذابیت کامل داشته باشند تا بتوانند مردم را به سمت بسیج بکشانند.

امام‌جمعه یزد افزود: مقام معظم رهبری در این سی سال پس از رحلت امام خمینی (ع)، فکورانه، شجاعانه و عاقلانه در حفظ دین و اسلام ایستادند و ایشان با ایستادگی خود به‌خوبی توانستند که توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب با ایستادگی شان به‌خوبی دشمن را بارها و بارها ناامید کردند افزود: نجات ایران، سوریه، عراق و کشورهای اسلامی از شر دشمنان اسلام و انقلاب با ایستادگی مقام معظم رهبری امکان‌پذیر شد.

چرا عده‌ای در کشور هنوز نگاهشان به خارج از کشور است؟

وی با تاکید بر اینکه ما باید نگاهمان به داخل کشور و توانایی‌های خود باشد افزود: تعجب می‌کنم که چرا برخی در کشور هنوز نگاهشان به خارج از کشور و رادیوهای بیگانه است.

ناصری یزدی با تاکید براینکه آمریکا و دشمنان اسلام و انقلاب جز ذلت و بدبختی چیزی برای ما نمی خواهند اظهار داشت: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند ما طرفدار ملت ایران هستیم، آیا کشت و کشتار مردم ایران طرفداری از ملت است؟

امام جمعه یزد ادامه داد: آمریکا و همپیمانانش در طول چهل سال گذشته هیچگاه به فکر مردم ایران نبوده و نیستند و فقط می‌خواهند که ما از پیشرفت باز بمانیم و زیر دست آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: مسئولین به میدان بیایند و باقی مانده عقب ماندگی کشور را جبران کنند تا دیگر به خارج از کشور وابسته نباشیم و به خود اتکا کنیم چون ایران اسلامی در حال پیشرفت است و پیشرفت خواهد کرد.
ارسال نظرات