معاون روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در گفتگو با «بسیج»

بسیج؛ مایه دلگرمی مردم است

معاون تبلیغات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تهران، عملکرد بسیج در تعامل با مردم و امداد رسانی در مواقع بحران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مردم وقتی بسیجیان را در کنار خود می بینند دلگرم می شوند و احساس آرامش می کنند.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۴۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹

به گزارش سرویس سپاه خبر  خبرگزاری بسیج، تشریح فعالیت ها و اقدامات بسیج در طول 40 سال از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون پرداخت و گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون، بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب نقش موثری داشته است. بسیج پس از انقلاب، در دوران دفاع مقدس و بعد از پایان جنگ در حوزه های مختلف عمرانی، سازندگی، اقتصادی و غیره به طور مستقیم ورود کرده و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش داشته است.

سالاروند افزود: با آغاز جنگ تحمیلی نیروهای مردمی بسیج اولین گروه هایی بودند که داوطلبانه به جبهه ها اعزام شدند و برای حفظ تمامیت ارضی کشور از جان و مال خود گذشتند. وی ادامه داد: در رویدادهای مختلف بسیج صف اول خدمت رسانی بوده و هست. در جریان زلزله کرمانشاه بسیج جزو اولین گروهی بود که در کنار مردم حضور پیدا کرد و همچنین بعد از اسکان و بازسازی مناطق زلزله زده، آخرین کسانی بودند که منطقه را ترک کردند. در سیل استانهای گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان هم بسیجیان ضمن جمع آوری کمک های مردمی، در کنار سایر ارگان ها و سازمان ها خدمات ارزشمندی به مردم سیل زده ارائه کردند و کمک های آنان در خارج کردن گل و لای از خانه ها، شستشوی واحدهای مسکونی، تجاری و معابر و نیز بازسازی واحد های خسارت دیده، موجب شگفتی جهانیان شد و رسانه های خارجی به سرعت عمل ایران در ساماندهی مناطق سیل زده اذعان کردند و این توانایی ها از افتخارات بسیج است.

 

ارسال نظرات