مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بسیج سد محکمی در مقابل دشمن و همیشه خادم در برابر ملت است، اظهار داشت: در این ۴۰ سال انقلاب هر جا که به جانفشانی نیاز بوده بسیج در آن حضور داشته و نمونه آن در پیروزی انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از وطن و حرمین، عرصه جهاد سازندگی و اقتصادی نمایان است.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۵۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، در جمع بسیجیان تبریز، افزود: هفته بسیج یادآور فرمان راهبردی امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است زیرا هرچقدر از عمر آن می‌گذرد، اهمیت این فرمان بیشتر و آشکارتر بر ایران و کشورهای دنیا نمایان می‌شود.

وی اضافه کرد: اکنون بسیج مظهر مشارکت مردمی، حمایت‌های مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و اولین قدم این نهاد مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی همین انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به الگوبرداری سایر ملت های ستمدیده دنیا از بسیج و انقلاب اسلامی ایران گفت: حرکات مردم در یمن، لبنان، سوریه‌، فلسطین و عراق نشات گرفته از تفکر و اندیشه بسیج است.

وی با اشاره بر اینکه ایجاد آمادگی در دل‌ های انسان‌ های مخلص ایران اسلامی و همه مسلمین جزو اهداف بسیج است، افزود: در ۴۰ سال گذشته در سایه تفکر بسیج از همه تهدیدهای خطرناک دشمن نه تنها عبور بلکه آنها را به فرصت تبدیل و برای ارتقای کشور استفاده کردیم.

حجت الاسلام کاملی‌ فر، ادامه داد: هم اکنون نیز بسیج برای انجام راهبردهای تعیین شده گام دوم آماده بوده و ظرفیت‌های بزرگ آن در بخش های مختلف مانند بسیج اساتید، پزشکی، زنان، مهندسین، کارمند و بازاریان سازماندهی شده است که از این ظرفیت می توان در تحقق گام دوم انقلاب استفاده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها