خبرهای داغ:

پیام تبریک رئیس سازمان بسیج علمی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سیستان و بلوچستان هفته بسیج را به عموم بسیجیان یسستان و بلوچستان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۹۲۴۲۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
پیام تبریک رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج 

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سیستان و بلوچستان، ضمن گراميداشت هفته بسيج، این مناسبت بزرگ و تاريخي را به همه بسيجيان سرافراز و دلاور علی الخصوص بسیجیان دانشگاهی، نخبه، دانشجویی استان تبریک گفت.

کاظم اعرابی بیان داشت: سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج در ۵ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید، را به همه بسیجیان سرفراز تبریک عرض می کنم. هم اکنون روزهایی را سپری می کنیم که یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل مردمی ترین و اصیل ترین نهاد انقلابی است.

وی اشاره کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. امنیت و آرامش ایران و دین مرهون شجاعت و تفکر اوست و همین عوامل سد محکمی در مقابل هجوم هجمه دشمنان دین و این مرز و بوم است.

اعرابی گفت: بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است. هیچ‌وقت کشور، از یک مجموعه عظیمى که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بى‌نیاز نیست.

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری استان تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج برای جوانان، شور آفرین است، برای دوستان، امید آفرین است، و برای دشمنان بیم آفرین است. لذا امیدوارم عزیزانم با حفظ روحیه بسیج و بسیجی بیش از پیش در خدمت حفظ و ترویج آرمان های والای انقلاب اسلامی باشند.

ارسال نظرات