خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

جهادگران علم و فناوری در صف اول رفع نیازهای کشور قرار دارند

سردار اکبری گفت: جهادگران علم و فناوری در صف اول رفع نیازهای کشور قرار دارند؛ لذا مخترعین و مبتکرین ما نباید با مشاهده مشکلات، دلسرد شوند.
کد خبر: ۹۱۹۲۵۱۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با گرامیداشت چهلمین سال تأسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره)، جشنواره جهادگران علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جشنواره با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و شهدای عرصه علم و فناوری، گفت: کشور ما از ابتدای انقلاب اسلامی هم تحریم بوده و هم مورد تهدید بوده است.

سردار علی محمد اکبری افزود: گروه هایی که در کشور ما این دو اصل را باور کردند، امروز به خودکفایی بالایی رسیدند؛ مثل نیروهای نظامی کشور.

وی، ادامه داد: در گذشته کشور ما در علم و اختراع در حد صفر بود؛ اما امروز رتبه علمی کشور ما در رتبه های 15 یا 16 جهان است و این همه به واسطه تلاش نخبگان و جوانان مؤمن و انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: جهادگران علم و فناوری در صف اول رفع نیازهای کشور قرار دارند؛ لذا مخترعین و مبتکرین ما نباید با مشاهده مشکلات، دلسرد شوند.

سردار اکبری، تصریح کرد: شما عزیزان بسیجی در تمامی صحنه ها حاضر هستید. ما بیش از 90هزار شهید بسیجی داریم که در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله و دفاع از امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

این مقام ارشد نظامی به حوادث اخیر کشور نیز اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر خساراتی برای کشور و مردم و بیت المال داشت؛ اما در کنار این خسارت ها برکاتی هم داشت.

سردار اکبری، افزود: دشمن در گروه های مختلف برنامه ریزی کرد تا بتواند با فرارسیدن انتخابات مجلس، صدمات جدی به کشور وارد کند؛ اما به بهانه اعتراضات مردمی به افزایش قیمت سوخت، بسیار زودتر وارد میدان شد و توطئه دشمن افشا گردید.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به بصیرت و ولایتمداری مردم استان چهارمحال و بختیاری ، گفت: بحمدالله مردم استان ما از ابتدا به خاطر بصیرت و ولایتمداری، صف خودشان را از اعتشاشگران جدا کردند و با حضور خود در راهپیمایی و اجتماع بزرگ 28 آبان بعنوان اولین استان های کشور حماسه باشکوه دیگری را در حمایت از ولایت و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی رقم زدند.

سردار اکبری در پایان از حضور آگاهانه و بصیرت و دشمن شناسی و عمل به موقع مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است: در این جشنواره با اهدای لوح و هدیه از 51 نفر از نخبگان برتر علمی پژوهشی با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، رئیس خانه نخبگان بسیج استان چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولان تجلیل شد.

شایان ذکر است: نمایشگاهی از دستاوردهای علمی بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در قالب 12 غرفه، در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد دایر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار