خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه 92 هزار شهید بسیجی داریم، گفت: از 8 هزار شهید استان همدان 3 هزار نفر بسیجی هستند که نشان دهنده این است که آنها با صداقت و عزم بالایی برای حفاظت و دفاع از انقلاب آمدند.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۱۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳

شهدای بسیجی با صداقت و عزم بالا از انقلاب حفاظت و دفاع کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آئین افتتاحیه جشنواره دستاوردهای 40 سال بسیج، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: امسال در چهل سالگی بسیج هستیم و با توجه به اهمیت این موضوع نگاهی به چهل سال تلاش بسیج را لازم دانستیم تا بتوانیم قسمت‌هایی از آن را برای نسل جدید بیان کنیم.

وی گفت: ماهیت بسیج زمانی اتفاق افتاد که انقلاب به پیروزی رسید و امام(ره) تهدیدات بزرگ دشمنان را برای نظام جمهوری اسلامی احساس کرد و به این نتیجه رسید که باید مجموعه‌ای انقلابی متشکل از بستر مردم سازماندهی کند تا در این بایستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: وقتی ساختار کشور را می‌نگریم، می‌بینیم خداوند عنایتی در حق امام(ره) کرده که خارج از ساختارهای دولتی در کنار آن ساختارهایی را مانند بسیج، سپاه، کمیته امداد و ده‌ها تشکل دیگر را راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان انقلاب امام(ره) دستور ارتش 20 میلیونی را در 5 آذر ماه سال 1358 صادر کرد، عنوان کرد: وقتی این 40 سال گذشته را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم بسیجی را که امام(ره) تأسیس کرد برکات زیادی داشت و از همان روزهای اول پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور راه‌اندازی شد و در کل کشور این شبکه موزاییکی سازماندهی شد.

سردار مجیدی تاکید کرد: در هر نقطه ‌ای از کشور که احساس خطر می‌شد، جمع بسیجی مخلص آنجا حضور دارند و کار خود را انجام می‌دهند و نمونه بارز این اخلاص و صداقت در دفاع مقدس نمایان شد.

وی با بیان اینکه 92 هزار شهید بسیجی داریم، ابراز داشت: از 8 هزار شهید استان همدان 3 هزار نفر بسیجی هستند که نشان دهنده این است که آنها با صداقت و عزم بالایی برای حفاظت و دفاع از انقلاب آمدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در سال‌های اخیر موضوع سازندگی، علم و فناوری را می‌بینیم و تا دیروز که وقایع جدیدی در کشور روی داد باز هم مشاهده کردیم نقش بسیج چقدر زیباست.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج در همدان به مناسبت هفته بسیج گفت: شاید ما نتوانیم در این نمایشگاه گوشه گوشه زحمات بسیج را نشان دهیم اما می‌توانیم گوشه‌هایی از توانایی و تلاش بسیجیان را ارائه دهیم و نسل امروز با آن آشنا شود.

سردار مجیدی با بیان اینکه امید است امسال بتوانیم ریل‌گذاری خدمتگزاری مردم را داشته باشیم، گفت: این مژده را می‌دهیم که بتوانیم در پایان هفته حضور فرمانده سپاه را در استان داشته باشیم و برنامه‌ها را با حضور سرلشکر سلامی حتمی کنیم و کمکی را در راستای تقویت استان در خصوص رفع مشکلات و خدمتی را برای مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات